Renault Finesse Haarlem: koop Laguna, krijg een Twingo

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • M Bruin

    Ga zo door en help de hele markt om zeep, zo denkt de particulier helemaal dat er veel geld verdient wordt bij de dealers.

  • P. Buitendijkj

    Waarom niet ouderwets je klanten bellen, mailen, of in de werkplaats aanspreken bij een beurt. Hierdoor bereik je m.i. veel meer. Je kan de klant dan eerlijk, maar ook commercieel uitleggen waarom je aktief bent. Kijk beste klant: ik moet nog 4 Laguna’s kwijt. Ieder weldenkend mens weet dat een autobedrijf auto’s wil- en moet verkopen, maar niet 1 klant gaat er van uit dat je ze weggeeft! Met echt verkopen kweek je goodwil en volgt het gunnen vanzelf. Echt verkopen mijne dames en heren, is het devies. Misschien moet ik jullie maar eens uit komen leggen, wat echt verkopen is, i.p.v. de markt nodeloos verstoren en op termijn kapot maken.

  • piet van de wiel

    Dit komt wel professioneel over bij de klanten van Finesse. De bank heeft geen vertrouwen meer in het bedrijf en de handelsvoorraad moet afgebouwd worden. Dus geven we 4 Laguna’s ver onder de inkoopprijs weg. Is dan het probleem weg? Klanten die daar hun nieuwe auto nog moeten afnemen raad ik aan om contant te betalen op moment van afleveren. Je wil het toch niet meemaken dat de bank je auto weghaalt als je al betaald hebt maar nog niet afgeleverd is. Dhr. Van Ikelen raad ik aan om zijn brainstormsessies wat langer te laten duren en een communicatiecursus te gaan volgen. 1 stukje tekst kan kapot maken wat je in jaren denkt te hebben opgebouwd.

  • J. van der Geest

    Als men denkt met dit soort acties zieltjes te kunnen winnen bij de klanten, heeft men het goed mis. Met zulke acties, wat volgens Dhr van Ikelen, snel schakelen is, heeft deze meneer het goed mis! Misschien heeft hij een cursus logisch denken nodig, om in te zien dat met zulke acties het merk-imago compleet vernield wordt en niet meer serieus genomen zal worden door klanten…Een collega dealer van dit bedrijf heeft ook al zo’n kunstje geflikt en heeft hier zelfs het landelijke nieuws mee gehaald, nou daar mag men trots op zijn hoor! Misschien moet zulke dealers het dealerschap ontnomen worden door de importeur, met zulke mensen heb je moordenaars in huis voor de andere GOEDE dealers!!!! Importeurs: open jullie ogen en neem actie tegen zulke bedrijven……

  • Bjorn de Geest

    Dat deze dealer van zijn Laguna’s afwil is best begrijpelijk. En goed nieuws is geen nieuws. Door deze actie is hij wel zijn Laguna’s kwijt. Ik begrijp dat merkafbreuk in het spel is en dat andere dealers hier niet op zitten te wachten, maar misschien hebben zij wel zitten slapen.

Renault Finesse Haarlem: koop Laguna, krijg een Twingo | Automotive Online

Renault Finesse Haarlem: koop Laguna, krijg een Twingo

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • M Bruin

    Ga zo door en help de hele markt om zeep, zo denkt de particulier helemaal dat er veel geld verdient wordt bij de dealers.

  • P. Buitendijkj

    Waarom niet ouderwets je klanten bellen, mailen, of in de werkplaats aanspreken bij een beurt. Hierdoor bereik je m.i. veel meer. Je kan de klant dan eerlijk, maar ook commercieel uitleggen waarom je aktief bent. Kijk beste klant: ik moet nog 4 Laguna’s kwijt. Ieder weldenkend mens weet dat een autobedrijf auto’s wil- en moet verkopen, maar niet 1 klant gaat er van uit dat je ze weggeeft! Met echt verkopen kweek je goodwil en volgt het gunnen vanzelf. Echt verkopen mijne dames en heren, is het devies. Misschien moet ik jullie maar eens uit komen leggen, wat echt verkopen is, i.p.v. de markt nodeloos verstoren en op termijn kapot maken.

  • piet van de wiel

    Dit komt wel professioneel over bij de klanten van Finesse. De bank heeft geen vertrouwen meer in het bedrijf en de handelsvoorraad moet afgebouwd worden. Dus geven we 4 Laguna’s ver onder de inkoopprijs weg. Is dan het probleem weg? Klanten die daar hun nieuwe auto nog moeten afnemen raad ik aan om contant te betalen op moment van afleveren. Je wil het toch niet meemaken dat de bank je auto weghaalt als je al betaald hebt maar nog niet afgeleverd is. Dhr. Van Ikelen raad ik aan om zijn brainstormsessies wat langer te laten duren en een communicatiecursus te gaan volgen. 1 stukje tekst kan kapot maken wat je in jaren denkt te hebben opgebouwd.

  • J. van der Geest

    Als men denkt met dit soort acties zieltjes te kunnen winnen bij de klanten, heeft men het goed mis. Met zulke acties, wat volgens Dhr van Ikelen, snel schakelen is, heeft deze meneer het goed mis! Misschien heeft hij een cursus logisch denken nodig, om in te zien dat met zulke acties het merk-imago compleet vernield wordt en niet meer serieus genomen zal worden door klanten…Een collega dealer van dit bedrijf heeft ook al zo’n kunstje geflikt en heeft hier zelfs het landelijke nieuws mee gehaald, nou daar mag men trots op zijn hoor! Misschien moet zulke dealers het dealerschap ontnomen worden door de importeur, met zulke mensen heb je moordenaars in huis voor de andere GOEDE dealers!!!! Importeurs: open jullie ogen en neem actie tegen zulke bedrijven……

  • Bjorn de Geest

    Dat deze dealer van zijn Laguna’s afwil is best begrijpelijk. En goed nieuws is geen nieuws. Door deze actie is hij wel zijn Laguna’s kwijt. Ik begrijp dat merkafbreuk in het spel is en dat andere dealers hier niet op zitten te wachten, maar misschien hebben zij wel zitten slapen.