Kwart grote dealers heeft al eigen marketingsite

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Raymond Böcker, Cartel Internetservices

    Ik onderschrijf van harte dat een merkdealersite die door de importeur verzorgd wordt veel te beperkt is voor een dealerorganisatie. Consumenten oriënteren zich op internet. Om op slagvaardige wijze leads te genereren is het voor elke dealer noodzakelijk op volle kracht eigen internetactiviteiten te ondernemen.

    Het grappige is dat er hier gesproken wordt van een ‘nieuwe trend in dealercommunicatie’. Wij ervaren als specialist in ontwikkeling en on-line marketing van automotive websites dat vele van onze opdrachtgevers juist al jaren actief zijn met dit soort on-line markeringactiviteiten. Degenen die dat niet doen behoren binnen onze klantengroep tot een kleine minderheid.

    Raymond Bocker,
    Cartel Internetservices BV

Kwart grote dealers heeft al eigen marketingsite | Automotive Online

Kwart grote dealers heeft al eigen marketingsite

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Raymond Böcker, Cartel Internetservices

    Ik onderschrijf van harte dat een merkdealersite die door de importeur verzorgd wordt veel te beperkt is voor een dealerorganisatie. Consumenten oriënteren zich op internet. Om op slagvaardige wijze leads te genereren is het voor elke dealer noodzakelijk op volle kracht eigen internetactiviteiten te ondernemen.

    Het grappige is dat er hier gesproken wordt van een ‘nieuwe trend in dealercommunicatie’. Wij ervaren als specialist in ontwikkeling en on-line marketing van automotive websites dat vele van onze opdrachtgevers juist al jaren actief zijn met dit soort on-line markeringactiviteiten. Degenen die dat niet doen behoren binnen onze klantengroep tot een kleine minderheid.

    Raymond Bocker,
    Cartel Internetservices BV