AutoAfspraak.nl is vernieuwd
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Leuke site qua uiterlijk, echter wat er vernieuwd is, is mij niet helemaal duidelijk. Communiceren met de klant anno 2009 doe je volgens mij niet met een advertentie, maar zoek je het directe online contact met de klant. Middels chats, blogs of forums….
Het concept is aardig, de website ziet er mooi uit. Het is alleen jammer dat de plankalendertjes bij het maken van een afspraak niets zeggen over de beschikbare tijd in de werkplaatsen. Er is dus geen enkele feedback naar bezoekers of ze op een bepaalde dag daadwerkelijk in de werkplaats terecht kunnen.
Een echte on-line planmodule hoort mijns inziens real-time gekoppeld te zijn met het planprogramma dat in de werkplaatsen gebruikt wordt. Kijk maar eens op de websites van bijvoorbeeld VW dealers hoe wij het daar voor ze ingericht hebben.
Geachte heren Bocker en De Vries,
erg leuk om te lezen dat het ontwerp van onze nieuwe website http://www.autoafspraak.nl u aanspreekt. Ik begrijp uw opmerkingen volledig en heb dan ook goed nieuws.
We hebben gemeend de vernieuwingen gefaseerd door te voeren, zodat ook onze klanten tijd hebben om aan de vernieuwingen te wennen. Het doorvoeren van de restyle en het toevoegen van functionaliteiten is per heden live. De voorbereidingen voor een volgende release, waar uw opmerkingen reeds in zijn ondergebracht, zijn verwerkt in een latere fase.
Kortom: houdt u de website vooral in de gaten!
Meer vragen en/of tips? Ik ontvang ze graag via joyce@a2sp.nl
Joyce Lopulalan
Productmanager A2SP