GM drijft spot met Toyota in reclameoorlog

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Niets menselijk is GM vreemd. Even de aandacht naar een ander. Wat de amerikanen vergeten is dat Toyota 5 grote assemblage-fabrieken in de VS hebben en dat er 2 fabrieken even op hold staan door de crisis.Toyota al ruim 17 miljard in VS automotive industrie hebben geinvesteerd.In die fabrieken werken “AMERIKANEN” ,ruim 10.000 mensen verdienen hun brood in deze Toyota bedrijven. Daarnaast nog een gros van “Amerikaanse” toeleveringsbedrijven, waar ook amerikanen werkzaam zijn.
    Natuurlijk ligt de eindverantwoording bij het Toyota management,maar waar de “Kaizen” niet in de genen zit moet GM, grootste verliezer, al dan niet met staatssteun, zich wat bescheidener opstellen.

GM drijft spot met Toyota in reclameoorlog | Automotive Online

GM drijft spot met Toyota in reclameoorlog

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Niets menselijk is GM vreemd. Even de aandacht naar een ander. Wat de amerikanen vergeten is dat Toyota 5 grote assemblage-fabrieken in de VS hebben en dat er 2 fabrieken even op hold staan door de crisis.Toyota al ruim 17 miljard in VS automotive industrie hebben geinvesteerd.In die fabrieken werken “AMERIKANEN” ,ruim 10.000 mensen verdienen hun brood in deze Toyota bedrijven. Daarnaast nog een gros van “Amerikaanse” toeleveringsbedrijven, waar ook amerikanen werkzaam zijn.
    Natuurlijk ligt de eindverantwoording bij het Toyota management,maar waar de “Kaizen” niet in de genen zit moet GM, grootste verliezer, al dan niet met staatssteun, zich wat bescheidener opstellen.