Ivo Franklin: dealers betalen teveel voor communicatie

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Michel Aarden

    Mooi verhaal, die Iva kleedt eerst jarenlang de dealers uit met zijn veel te dure prijsshows waar op het laatst geen hond meer op af komt, en dan nu is hij op zoek naar een nieuwe inkomstenbron. Dus worden de Juffermansen, Aardenwerken, Buro’s Coco en alle leveranciers maar even op de schop genomen door Iva die ‘zeker weet dat er jaren te veel betaald is’. Vervolgens gaat hij samen samenwerken met allerlei drukkers die met hun nagels aan de rand hangen en onder de kostprijs willen drukken teneinde goedkoper te kunnen leveren dan de huidige leveranciers in de markt. Natuurlijk, met een generiek product is het makkelijk concurreren ten opzichte van de huidige communicatie die zowel aan de opdrachtzijde als aan de bureauzijde (of drukkerskant) met veel aandacht en liefde wordt vervaardigd en gedrukt. Maar als het zo’n gat in de markt zou zijn, denkt Ivo dan echt dat alle dealers/importeurs dat zelf ook al niet bedacht zouden hebben? Ben blij dat hij het gaat proberen, dan ga ik me richten op het in elkaar zetten van een voordelige autoshow want die zijn de afgelopen jaren veel te duur ingekocht door de dealers/importeurs…

  • Frans van Uffelen

    Beste Ivo,
    Van harte met deze nieuwe uitdaging! Met jouw energie en werklust zul je ook dit wederom tot een succes weten te brengen!

    Ga ervoor!

    Groeten,
    Het team van automotivereclame.nl

  • Gerard van de Elzen

    Het is een eerste klas oplichter met leuke praatjes die hij echt niet waar kan maken.
    Ik doe er geen zaken meer mee!!

Ivo Franklin: dealers betalen teveel voor communicatie | Automotive Online

Ivo Franklin: dealers betalen teveel voor communicatie

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Michel Aarden

    Mooi verhaal, die Iva kleedt eerst jarenlang de dealers uit met zijn veel te dure prijsshows waar op het laatst geen hond meer op af komt, en dan nu is hij op zoek naar een nieuwe inkomstenbron. Dus worden de Juffermansen, Aardenwerken, Buro’s Coco en alle leveranciers maar even op de schop genomen door Iva die ‘zeker weet dat er jaren te veel betaald is’. Vervolgens gaat hij samen samenwerken met allerlei drukkers die met hun nagels aan de rand hangen en onder de kostprijs willen drukken teneinde goedkoper te kunnen leveren dan de huidige leveranciers in de markt. Natuurlijk, met een generiek product is het makkelijk concurreren ten opzichte van de huidige communicatie die zowel aan de opdrachtzijde als aan de bureauzijde (of drukkerskant) met veel aandacht en liefde wordt vervaardigd en gedrukt. Maar als het zo’n gat in de markt zou zijn, denkt Ivo dan echt dat alle dealers/importeurs dat zelf ook al niet bedacht zouden hebben? Ben blij dat hij het gaat proberen, dan ga ik me richten op het in elkaar zetten van een voordelige autoshow want die zijn de afgelopen jaren veel te duur ingekocht door de dealers/importeurs…

  • Frans van Uffelen

    Beste Ivo,
    Van harte met deze nieuwe uitdaging! Met jouw energie en werklust zul je ook dit wederom tot een succes weten te brengen!

    Ga ervoor!

    Groeten,
    Het team van automotivereclame.nl

  • Gerard van de Elzen

    Het is een eerste klas oplichter met leuke praatjes die hij echt niet waar kan maken.
    Ik doe er geen zaken meer mee!!