Carglass door het slijk op Twitter

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • v.d.voorde

    Eindelijk wat reacties op tot vervelens toe herhaalde reclame die nu z,n doel voorbij schiet.zap je de reclames niet weg,doe je het nu wel als die” carglas vervangt”kreet door de kamer klinkt.je wordt er moe van.

  • Willy

    Gelukkig ben ik dus niet de enige die me al maanden erger aan de iritante reclame. Carglass moet de hand in eigen boezem steken als ze de blogger willen aanklagen voor smaad: Ze verklaren je ahw voor stommerik in hun reclame. En dan is alles ook nog GRATIS… Geloof het maar niet. Bovendien word je niet goed van die “wolkerige” stemmen. Niet normaal.. Laten ze lingerie gaan aanprijzen!

  • Jeroen van der Schenk

    Imagoschade? Damagecontrol? Welnee!

    De timeline op twitter doorlopend ligt de essentie van de hele hoax bij weerstand tegen die bloedirritante reclame van Carglass. En dit speelt al veel langer op twitter. Ik begrijp ook niet dat ze daarmee doorgaan. Hun naamsbekendheid is inmiddels enorm, dus daar hoeven ze het niet (meer) voor te doen.

    Het vennijn zit in de manier waarop ze (niet) met de markt communiceren. De klant wil serieus genomen worden. Daar zit de echte les uit deze hoax over Carglass. Een andere boodschap via (ook) andere kanalen. Aanspreekbaar zijn, transparantie over de werkwijze, in dialoog treden met (on)tevreden klanten daar waar deze zich het liefst ophoudt. Verder de online enqueteformulieren vervangen voor reviews en deze (zonder te filteren) op de website publiceren. That will do the job!

    Gewoon slikken, doorgaan en toch stiekem een beetje meer vaart zetten achter het inzetten van sociale media toepassingen in de klantdialoog. Want eerlijk is eerlijk, de hoax is eergisteren al aangekondigd dus ze hadden met een beetje monitoring kunnen weten dat ‘ie eraan kwam.

    En met een creatieve kwinkslag aan de markt laten weten dat de boodschap is overgekomen zal zeker gewaardeerd worden. Succes Carglass!

  • Belinda

    Normaal gesproken vind ik het sterk wat reclamemensen voor elkaar krijgen. Maar eens, met de laatste carglass commercial hebben ze volgens mij de plank misgeslagen; laten ze een blonde dame de tekst zeggen, dat ze (let op) volgens haar! ruitschade heeft. Dat zie je toch gewoon! Enfin, de commercial geeft als extraatje aan dat blond niet dom hoeft te zijn, maar dat zal de tekstschrijver van deze commercial misschien wèl zijn geweest. Alhoewel ik goede ervaringen met cg heb, erger ik me dus kapot aan deze commercial. Hmmmm, hebben we het er toch weer over. Tóch goed gedaan die reclameboys/-girls……

  • Peter Veenendaal

    Ik weet niet wie de regiseur is geweest van de laatste reclame maar die is zo vreselijk ”knullig” in elkaar gedraaid dat ik me er groen en geel aan erger dus mijn raam zal niet bij carglass vandaan komen

Carglass door het slijk op Twitter | Automotive Online

Carglass door het slijk op Twitter

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • v.d.voorde

    Eindelijk wat reacties op tot vervelens toe herhaalde reclame die nu z,n doel voorbij schiet.zap je de reclames niet weg,doe je het nu wel als die” carglas vervangt”kreet door de kamer klinkt.je wordt er moe van.

  • Willy

    Gelukkig ben ik dus niet de enige die me al maanden erger aan de iritante reclame. Carglass moet de hand in eigen boezem steken als ze de blogger willen aanklagen voor smaad: Ze verklaren je ahw voor stommerik in hun reclame. En dan is alles ook nog GRATIS… Geloof het maar niet. Bovendien word je niet goed van die “wolkerige” stemmen. Niet normaal.. Laten ze lingerie gaan aanprijzen!

  • Jeroen van der Schenk

    Imagoschade? Damagecontrol? Welnee!

    De timeline op twitter doorlopend ligt de essentie van de hele hoax bij weerstand tegen die bloedirritante reclame van Carglass. En dit speelt al veel langer op twitter. Ik begrijp ook niet dat ze daarmee doorgaan. Hun naamsbekendheid is inmiddels enorm, dus daar hoeven ze het niet (meer) voor te doen.

    Het vennijn zit in de manier waarop ze (niet) met de markt communiceren. De klant wil serieus genomen worden. Daar zit de echte les uit deze hoax over Carglass. Een andere boodschap via (ook) andere kanalen. Aanspreekbaar zijn, transparantie over de werkwijze, in dialoog treden met (on)tevreden klanten daar waar deze zich het liefst ophoudt. Verder de online enqueteformulieren vervangen voor reviews en deze (zonder te filteren) op de website publiceren. That will do the job!

    Gewoon slikken, doorgaan en toch stiekem een beetje meer vaart zetten achter het inzetten van sociale media toepassingen in de klantdialoog. Want eerlijk is eerlijk, de hoax is eergisteren al aangekondigd dus ze hadden met een beetje monitoring kunnen weten dat ‘ie eraan kwam.

    En met een creatieve kwinkslag aan de markt laten weten dat de boodschap is overgekomen zal zeker gewaardeerd worden. Succes Carglass!

  • Belinda

    Normaal gesproken vind ik het sterk wat reclamemensen voor elkaar krijgen. Maar eens, met de laatste carglass commercial hebben ze volgens mij de plank misgeslagen; laten ze een blonde dame de tekst zeggen, dat ze (let op) volgens haar! ruitschade heeft. Dat zie je toch gewoon! Enfin, de commercial geeft als extraatje aan dat blond niet dom hoeft te zijn, maar dat zal de tekstschrijver van deze commercial misschien wèl zijn geweest. Alhoewel ik goede ervaringen met cg heb, erger ik me dus kapot aan deze commercial. Hmmmm, hebben we het er toch weer over. Tóch goed gedaan die reclameboys/-girls……

  • Peter Veenendaal

    Ik weet niet wie de regiseur is geweest van de laatste reclame maar die is zo vreselijk ”knullig” in elkaar gedraaid dat ik me er groen en geel aan erger dus mijn raam zal niet bij carglass vandaan komen