Telegraaf vernieuwt webportfolio

Redactie Redactie
• Laatste update:

Reorganisatie binnen de automotive-divisie van de Telegraaf kostte onlangs Ton Roks zijn baan als hoofdredacteur van Autovisie. Volgens Martijn van Klaveren, online verantwoordelijke Automotive bij Telegraaf Media Nederland, was het nodig om meer eenduidigheid en segmentatie in de automotive sites aan te brengen. “We hebben ons online-portfolio zo ingericht, dat we mensen voor elk marktsegment een daarop toegesneden website bieden. Autotekoop.nl is de website waarop alles staat wat met het (ver)kopen van een gebruikte auto te maken heeft. De site is op gebruikersvriendelijkheid ontworpen, zodat het met name voor autobedrijven makkelijk wordt hun occasionaanbod online te zetten. Voor hen komt een afgesloten gedeelte waar statistieken, cijfers en gereedschappen komen te staan, waarmee ze hun advertenties kunnen beheren.”

Blogspot
De website van Autovisie maakt onderdeel uit van het gelijknamige merk waaronder ook het magazine en de wekelijkse pagina in De Telegraaf vallen.
“Sinds vandaag heeft de site een nieuw uiterlijk”, vertelt Van Klaveren. “Daarnaast is het online portfolio van Telegraaf Media Nederland onlangs uitgebreid met de blogspot Autovisieblog.nl. Humor in relatie tot automobilisme is op deze url de rode draad”, aldus Van Klaveren. “TMN heeft als doelstelling voor Autotekoop.nl dat het de grootste aan- en verkoopsite moet worden voor tweedehands auto’s in Nederland. De komende twee maanden worden diverse functionaliteiten toegevoegd, die deze ambitie gaan helpen waarmaken.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.

Telegraaf vernieuwt webportfolio | Automotive Online

Telegraaf vernieuwt webportfolio

Redactie Redactie
• Laatste update:

Reorganisatie binnen de automotive-divisie van de Telegraaf kostte onlangs Ton Roks zijn baan als hoofdredacteur van Autovisie. Volgens Martijn van Klaveren, online verantwoordelijke Automotive bij Telegraaf Media Nederland, was het nodig om meer eenduidigheid en segmentatie in de automotive sites aan te brengen. “We hebben ons online-portfolio zo ingericht, dat we mensen voor elk marktsegment een daarop toegesneden website bieden. Autotekoop.nl is de website waarop alles staat wat met het (ver)kopen van een gebruikte auto te maken heeft. De site is op gebruikersvriendelijkheid ontworpen, zodat het met name voor autobedrijven makkelijk wordt hun occasionaanbod online te zetten. Voor hen komt een afgesloten gedeelte waar statistieken, cijfers en gereedschappen komen te staan, waarmee ze hun advertenties kunnen beheren.”

Blogspot
De website van Autovisie maakt onderdeel uit van het gelijknamige merk waaronder ook het magazine en de wekelijkse pagina in De Telegraaf vallen.
“Sinds vandaag heeft de site een nieuw uiterlijk”, vertelt Van Klaveren. “Daarnaast is het online portfolio van Telegraaf Media Nederland onlangs uitgebreid met de blogspot Autovisieblog.nl. Humor in relatie tot automobilisme is op deze url de rode draad”, aldus Van Klaveren. “TMN heeft als doelstelling voor Autotekoop.nl dat het de grootste aan- en verkoopsite moet worden voor tweedehands auto’s in Nederland. De komende twee maanden worden diverse functionaliteiten toegevoegd, die deze ambitie gaan helpen waarmaken.”

Geplaatst in rubriek:
Redactie
Redactie

De redactie van Automotive is dagelijks op zoek naar het laatste nieuws uit de autobranche. Heeft u een tip voor ons? Stuur dan een mail naar redactie@automotive-online.nl, of bel 010 - 280 1000.