‘Gevestigde merken kunnen tegen imago stootje’

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jan de Vries | Mobilica

    Gevestigde merken kunnen tegen een stootje v.w.b. het imago waar ze jarenlang aan gebouwd hebben.

    Ik zou niet bang zijn voor het consumentenvertrouwen in een merk als Toyota. Zij hebben de consument overduidelijk bewezen dat ze achter het produkt staan. Ook als het even niet de verwachting voldoet. Dat vertrouwen wil de consument graag ervaren wanneer er een negatieve review is ontstaan. Professioneel omgaan en reageren op de klachten leidt vaak tot een imago verbetering. Wellicht komt Toyota uiteindelijk zelfs sterker uit de strijd!

    Jan de Vries | Mobilica

‘Gevestigde merken kunnen tegen imago stootje’ | Automotive Online

‘Gevestigde merken kunnen tegen imago stootje’

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jan de Vries | Mobilica

    Gevestigde merken kunnen tegen een stootje v.w.b. het imago waar ze jarenlang aan gebouwd hebben.

    Ik zou niet bang zijn voor het consumentenvertrouwen in een merk als Toyota. Zij hebben de consument overduidelijk bewezen dat ze achter het produkt staan. Ook als het even niet de verwachting voldoet. Dat vertrouwen wil de consument graag ervaren wanneer er een negatieve review is ontstaan. Professioneel omgaan en reageren op de klachten leidt vaak tot een imago verbetering. Wellicht komt Toyota uiteindelijk zelfs sterker uit de strijd!

    Jan de Vries | Mobilica