Automerken laten kansen liggen in social media

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • gert siekmans

    Of Twitter zo bepalend is weet ik niet. BMW USA doet niet aan Twitter, ook hun twee grootste dealers niet, toch samen goed voor 7000 auto’s per jaar.

    Waar staat een merk als MINI? Komt de Fiat praat door de 500?

    Ik zag hier een dealer die een app gemaakt had voor de iphone. Dat lijkt mij een gouden greep.

  • Jan de Vries | Mobilica

    Negatieve reviews zijn killing voor merken en bedrijven. Er wordt bijna niet professioneel (online) op gereageerd zodat ze nog jaren schade aanrichten.

    Op positieve reviews wordt al helemaal niet gereageerd. Een bedankje voor de klant die gratis en voor niets een advertententie voor je plaatst is er niet bij.

    Jammer. Reviews zowel positief als negatief zijn gouden kansen om met minder moeite meer nieuwe klanten te krijgen. Ik help je graag op weg.

  • Denis Doeland

    Ik volg ze ondertussen via Rankingz hoe ze het doen http://www.rankingz.com/carz/

Automerken laten kansen liggen in social media | Automotive Online

Automerken laten kansen liggen in social media

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • gert siekmans

    Of Twitter zo bepalend is weet ik niet. BMW USA doet niet aan Twitter, ook hun twee grootste dealers niet, toch samen goed voor 7000 auto’s per jaar.

    Waar staat een merk als MINI? Komt de Fiat praat door de 500?

    Ik zag hier een dealer die een app gemaakt had voor de iphone. Dat lijkt mij een gouden greep.

  • Jan de Vries | Mobilica

    Negatieve reviews zijn killing voor merken en bedrijven. Er wordt bijna niet professioneel (online) op gereageerd zodat ze nog jaren schade aanrichten.

    Op positieve reviews wordt al helemaal niet gereageerd. Een bedankje voor de klant die gratis en voor niets een advertententie voor je plaatst is er niet bij.

    Jammer. Reviews zowel positief als negatief zijn gouden kansen om met minder moeite meer nieuwe klanten te krijgen. Ik help je graag op weg.

  • Denis Doeland

    Ik volg ze ondertussen via Rankingz hoe ze het doen http://www.rankingz.com/carz/