Voorafgaand aan de eventuele effecten van de sloopregeling is de professionele verkoop van occasions (B2C) in de maand mei toegenomen. Tegenover 89.190 in mei…
De Innovatie Challenge stimuleert de bij Bovag aangesloten onafhankelijke autobedrijven om duurzaam te innoveren. Ieder autobedrijf kan deelnemen door een idee in te sturen.…
Industry Communication in Ouderkerk aan de Amstel is failliet. Dat is veroorzaakt door het faillissement van Kroymans, dat voor de merken Kia en Jaguar…
TomTom Traffic + IQ heeft de Innovation Award van het Automotive Technology Centre gewonnen. De prijs is uitgereikt aan manager special projects Ben Rutten…
General Motors lanceerde gisteren een gloednieuwe commercial die ‘het nieuwe GM’ uitlegt aan het Amerikaanse publiek. Het 60 seconden durende filmpje is gemaakt door…
De Spiegelsessies die Automotive Insiders heeft georganiseerd om in de autobranche het âSenseo-effect’ tussen diverse branchesegmenten te bevorderen, hebben hun eerste doel bereikt. In…
Veel automerken springen in op de sloopregeling met extra premies. Peugeot komt met de meest opvallende reclame-actie. Het merk plaatste bij praatpalen en zogeheten…