15/04/2008 10:00 uur Marketing Nieuw logo ANWB: Leden mogen helpen kiezen ANWB wil samen met haar leden een ‘nieuw en eigentijds’ logo kiezen. Dat zegt de bond op zijn website.
14/04/2008 10:00 uur Marketing NDA Academy wordt Automotive University De NDA Academy gaat voortaan verder onder de naam Automotive University. De naamsverandering was nodig want de naam NDA bestaat immers niet meer.
14/04/2008 10:00 uur Marketing Helft van Nederlanders in 2007 op de bon De helft van de Nederlanders met een rijbewijs kreeg vorig jaar een bekeuring.
14/04/2008 10:00 uur Marketing R8-spot in tegenspraak met milieubewustheid zangeres Wie Simone White nog niet kent, kent ongetwijfeld wel haar ‘Beep beep song’ dat klinkt onder het tv-spotje voor de Audi R8. Zij zegt…
11/04/2008 10:00 uur Marketing Seat: internet als massamedium naast tv Na een bureauoriëntatie brengt Seat Nederland zijn interactieve communicatie bij het Amsterdamse bureau Qi onder.
10/04/2008 10:00 uur Marketing Webshop met kleding bij Scania Scania heeft een webshop geopend met een ruime keuze aan ‘unieke’ Scania kleding: Scania Truck Gear.
10/04/2008 10:00 uur Marketing Eerste Alfa Romeo Galleria open, afzet moet verdubbelen De vestiging langs de A2 in Amsterdam is ook meteen het nieuwe hoofdkantoor van Alfa Romeo Nederland. Het gebouw staat symbool voor het plan…
10/04/2008 10:00 uur Marketing Specialistenvereniging Mercedes in de maak In het Bovaghuis heeft op 8 april een inventarisatie plaatsgevonden van de interesse voor een Mercedes-specialistenvereniging.
10/04/2008 10:00 uur Marketing Spyker genomineerd voor Webby Award Spyker maakt met zijn Spyker F1 Digital Magazine kans op een Webby Award. De Webby’s staan internationaal bekend als de meest prestigieuze prijzen op…
09/04/2008 10:00 uur Marketing Dieselmotor geeft Subaru meer aandacht Subaru’s nieuwe dieselmotor genereert veel meer aandacht voor het merk.
07/04/2008 10:00 uur Marketing Wie doet Wat 2008 verschenen Het jaarboek voor de autobranche ‘Wie doet Wat 2008’ van IVA Driebergen is weer verschenen.
07/04/2008 10:00 uur Marketing Steeds meer vaart in de doe-het-zelf-import Een toenemend aantal consumenten en professionele auto-inkopers lijkt de weg naar het buitenland gevonden te hebben.