Tesla is voor het eerst het populairste automerk onder beleggende Nederlanders, waardoor niet langer de traditionele Duitse merken de ranglijst van auto-aandelen aanvoeren.
Reclame-experts vinden de huidige autocommercials weinig inspirerend. Standaard reclames met 'een eenzame auto op een eindeloze weg' zijn de standaard geworden en dat is…
Nederlanders rijden niet in de auto die ze graag willen. Zeven van de tien automobilisten willen liever een andere. Gewoon doen, adviseert Erwin Wijman…
Nadat Feyenoord en Opel eerder al hun intentie uitspraken om de samenwerking na afloop van het vierjarige (2013 – 2017) hoofdsponsorschap voort te zetten,…
Tijdens de ELE Rally op 26 en 27 mei maakt de Eurol R5 Rally Challenge zijn debuut. Initiatiefnemers zijn rallyrijder Bob de Jong, rallysport-ambassadeur…
De nieuwe Franse president Emmanuel Macron heeft voor zijn eerste autorit over de Champs-Elysées gekozen voor een splinternieuwe DS 7 Crossback. Dat model van…