Ongeveer de helft van de Nederlandse autobezitters is bereid verzekeraars additionele persoonlijke informatie te verschaffen om een lagere premie te krijgen voor zijn autoverzekering.
Komend weekeinde zal voor de 9e keer het klassiekerfestijn ‘Classic Days am Schloss Dyck’ plaatsvinden. Het evenement is inmiddels uitgegroeid tot een zeer gewaardeerd…
Terwijl de autoverkopen in het eerste halfjaar zes procent daalden, nam het reclamebudget met maar liefst zeventien procent toe tot een totaal van 213…
Chinees automerk begint met een Nederlands team aan een drie maanden durende monsterrit van Shanghai naar Rotterdam. ‘Brand New China’ is een nieuw initiatief…
Centraal beheer komt met een nieuwe ‘Even Apeldoorn bellen’ commercial waarin de zelfrijdende auto centraal staat. Het thema van de commercial is: ‘De zelfrijdende…
De brancheorganisatie voor autodemontagebedrijven Stiba heeft een promotiecampagne voor gebruikte onderdelen uitgerold die is gericht op zowel de autobranche als de consument. Stiba wijst…