Mercedes-dealer Liam staat op omvallen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • philippe

    Weet iemand hoe het komt dat in Nederland zoveel méér dealerbedrijven in faling gaan in vergelijking met België?

  • M.F.H. Bicker

    Ondenkbare situaties in automotive nederland. dat naast Kroymans ook een gerespecteerde organisatie als Liam het niet gaat redden. Met de nodige Cashflow, zou ik de zaak zo overnemen. in tijden van Crisis kan een overname van een dergelijk bedrijf erg gunstig zijn. Zou hier graag eens met heer Kempeneers over redeneren.

    voor de medewerkers hoop ik snel op duidelijkheid, en een beperkte schade.

  • Fm

    Dat dealers in Belgie niet zo snel omvallen: De meeste Belgische dealers zijn nog de familiebedrijven, waar de baas nog de auto verkoopt met jaarlijkse aantallen < 500 en dus zijn klant kent.En dan ook niet met dure buitenhuis etende managers met te weinig feeling met de gewone klant en torenhoge huur en loonkosten. Fm

  • Meijer

    Nou meneer Bicker, wie u dan wel mag zijn, want uw reacties komen overal tevoorschijn, en gaan regelmatig helemaal nergens over…. Ik zou willen zeggen, ga naar de bank en regel een financierinkje zodat u de L.I.A.M. van de ondergang kan redden.

    Beste medewerkers, heel veel sterkte in deze onzekere tijden.

  • Marcel van Baalen

    Avalon is een schoonmaakbedrijf en levert facilitaire diensten op het niveau zoals de Liam dat ook doet.
    Kwaliteit als eerste.
    Avalon leverde haar diensten voor de vestigingen Lisse en Rijnsburg en er waren voornemens deze conform de hoge kwaliteitsnormen zoals de Liam die hanteert, uit te breiden naar meer vestigingen.
    Ik meen oprecht als eigenaar van Avalon dat de Liam puur werkt op basis van kwaliteit en dienstverlening.
    Alhoewel momenteel ons bedrijf financieel ernstig door de problemen mede is geraakt, voelen wij geen wrok t.a.v. het gebeurde.
    Zowel als dienstverleners en als klant hebben wij altijd de samenwerking met de Liam als zeer prettig ervaren.
    Met alle huidige en voorgaande medewerkers, minstens 15 jaar lang, is altijd een warm en goed zakelijk contact geweest.
    Nooit heb ik bij directie of medewerkers een klantonvriendelijk gedrag ondervonden.
    Ik had altijd het gevoel dat voor mij, door alle Liam medewerkers, een stapje harder werd gelopen.
    Ik hoop echt uit het hart dat een voortzetting van zo’n organisatie kan worden bewerkstelligd.
    Ik wens de mensen van de LIAM allemaal heel veel sterkte toe.
    Avalon,

    Marcel van Baalen

  • hans van bohemen

    Het is verschrikkelijk dat een bedrijf als Liam, vestiging Rijnsburg failliet moet gaan. Kom er al een dertig jaar en heb alleen positieve ervaringen. Vriendelijk en deskundige medewerkers die alles uit de kast halen om je als klant mobiel te houden. Service 100%.
    Hopelijk snel een doorstart, de mensen hebben er re cht op!

  • Fred

    Je kan leiding geven of je kan het niet. Andere bedrijven blijven ook bestaan. Dus het kan wel degelijk.

  • harry klok

    hr peter kemperneers het alle beste ,ik heb 8 jaar bij u gewerkt als verkoper en heb nog nooit zo fijn gewerkt als bij de liam in verkoop van vrachtautos .het alle beseste mit u harry klok

Mercedes-dealer Liam staat op omvallen | Automotive Online

Mercedes-dealer Liam staat op omvallen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • philippe

    Weet iemand hoe het komt dat in Nederland zoveel méér dealerbedrijven in faling gaan in vergelijking met België?

  • M.F.H. Bicker

    Ondenkbare situaties in automotive nederland. dat naast Kroymans ook een gerespecteerde organisatie als Liam het niet gaat redden. Met de nodige Cashflow, zou ik de zaak zo overnemen. in tijden van Crisis kan een overname van een dergelijk bedrijf erg gunstig zijn. Zou hier graag eens met heer Kempeneers over redeneren.

    voor de medewerkers hoop ik snel op duidelijkheid, en een beperkte schade.

  • Fm

    Dat dealers in Belgie niet zo snel omvallen: De meeste Belgische dealers zijn nog de familiebedrijven, waar de baas nog de auto verkoopt met jaarlijkse aantallen < 500 en dus zijn klant kent.En dan ook niet met dure buitenhuis etende managers met te weinig feeling met de gewone klant en torenhoge huur en loonkosten. Fm

  • Meijer

    Nou meneer Bicker, wie u dan wel mag zijn, want uw reacties komen overal tevoorschijn, en gaan regelmatig helemaal nergens over…. Ik zou willen zeggen, ga naar de bank en regel een financierinkje zodat u de L.I.A.M. van de ondergang kan redden.

    Beste medewerkers, heel veel sterkte in deze onzekere tijden.

  • Marcel van Baalen

    Avalon is een schoonmaakbedrijf en levert facilitaire diensten op het niveau zoals de Liam dat ook doet.
    Kwaliteit als eerste.
    Avalon leverde haar diensten voor de vestigingen Lisse en Rijnsburg en er waren voornemens deze conform de hoge kwaliteitsnormen zoals de Liam die hanteert, uit te breiden naar meer vestigingen.
    Ik meen oprecht als eigenaar van Avalon dat de Liam puur werkt op basis van kwaliteit en dienstverlening.
    Alhoewel momenteel ons bedrijf financieel ernstig door de problemen mede is geraakt, voelen wij geen wrok t.a.v. het gebeurde.
    Zowel als dienstverleners en als klant hebben wij altijd de samenwerking met de Liam als zeer prettig ervaren.
    Met alle huidige en voorgaande medewerkers, minstens 15 jaar lang, is altijd een warm en goed zakelijk contact geweest.
    Nooit heb ik bij directie of medewerkers een klantonvriendelijk gedrag ondervonden.
    Ik had altijd het gevoel dat voor mij, door alle Liam medewerkers, een stapje harder werd gelopen.
    Ik hoop echt uit het hart dat een voortzetting van zo’n organisatie kan worden bewerkstelligd.
    Ik wens de mensen van de LIAM allemaal heel veel sterkte toe.
    Avalon,

    Marcel van Baalen

  • hans van bohemen

    Het is verschrikkelijk dat een bedrijf als Liam, vestiging Rijnsburg failliet moet gaan. Kom er al een dertig jaar en heb alleen positieve ervaringen. Vriendelijk en deskundige medewerkers die alles uit de kast halen om je als klant mobiel te houden. Service 100%.
    Hopelijk snel een doorstart, de mensen hebben er re cht op!

  • Fred

    Je kan leiding geven of je kan het niet. Andere bedrijven blijven ook bestaan. Dus het kan wel degelijk.

  • harry klok

    hr peter kemperneers het alle beste ,ik heb 8 jaar bij u gewerkt als verkoper en heb nog nooit zo fijn gewerkt als bij de liam in verkoop van vrachtautos .het alle beseste mit u harry klok