Foto’s AutoRai 2009

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Na alle berichten voor en tegen, toch de Auto-Rai 2009 bezocht.Veel, heel veel gelopen her en der wat interessante auto’s gezien.Wat opviel was dat op stands bij de merken veel gevraagd werd waar de andere modellen van hetzelfde merk te vinden waren.Wat ook opviel dat het feest der herkenning van importeur-medewerkers vaste merkdealerverkopers totaal ontbrak. En van gemotiveerde verkopers en het kennisniveau van deze “verkopers” was eveneens weinig te merken. Veel info moest van een briefje komen of worden nagevraagd.
    Ik werd er niet echt warm van, maar om zoals “vroeger” nog een keer te gaan….eh…nee !

Foto’s AutoRai 2009 | Automotive Online

Foto’s AutoRai 2009

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Akse Automotive Advies b.v.

    Na alle berichten voor en tegen, toch de Auto-Rai 2009 bezocht.Veel, heel veel gelopen her en der wat interessante auto’s gezien.Wat opviel was dat op stands bij de merken veel gevraagd werd waar de andere modellen van hetzelfde merk te vinden waren.Wat ook opviel dat het feest der herkenning van importeur-medewerkers vaste merkdealerverkopers totaal ontbrak. En van gemotiveerde verkopers en het kennisniveau van deze “verkopers” was eveneens weinig te merken. Veel info moest van een briefje komen of worden nagevraagd.
    Ik werd er niet echt warm van, maar om zoals “vroeger” nog een keer te gaan….eh…nee !