BMW kiest i als vierde merknaam
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Hoe origineel in de wereld van iPod, Ipad en iPhone nu ook de i3
Haal geen oorzaak en gevolg door elkaar, meneer Kay. Al had Apple er de naam ’trut’ aan gegeven, dan nog is het succes niet veroorzaakt door de naam. BMW is ook nog niet klaar met de inhoud en zal er, de onderneming kennende, veel aan doen om dit label te laten slagen. Denkt u ook niet? Dat staat de keuze voor een niet zo originele naam niet in de weg.
Toch grappig dat ze de Hyundai Fam. nagaan doen, wellicht omdat ze wereldwijd behoorlijk achteloopen met hun aantallen??