Hek even open bij Jonker Automotive in Hoevelaken

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Remond

    Wat een fantastisch bericht. Ik hoop dat die oplichters failliet gaan. Schoon schip hahaha.

  • bvdw

    remond zal wel een keer een auto van 2000 euro gekocht hebben, en zeuren maar!!!!

  • Beunhaas

    Concept was leuk, maar niet meer van deze tijd. Daarnaast was de service slecht. Iedereen verbaasde zich al jaren dat het kon bestaan.

  • gerritsen

    Ind bvdw, er zijn erbij die willen voor een dubbeltje op de eerst rang, alles zo goedkoop mogelijk en garantie en onderhoud vinden ze dan niet meer belangrijk. Tot er wat mis gaat met de auto, dan heeft het bedrijf het gedaan. en maar zeuren en janken. Intussen heeft het personeel wel een probleem. Sterkte allemaal

  • Aart van der Haagen

    Opmerkelijk dat de Mazda-importeur kennelijk niet van deze dealer verlangt dat hij BOVAG-lid is.

  • carel

    hoegmoed komt voor de val.

  • Jos

    “Het toenemende succes van de occasionverkoop via internet”! Hier profiteer je toch van, iets verkeerd gedaan? Website werkt ook al niet

  • A.Vonder coevordenbben onze

    we hebben de laatste 24 jaar elke 4 jaar onze auto,s bij jonker gekocht aleen maar super tevreden we wensen familie Jonker en personeel veel sterkte A.Vonder

  • Jonker Automotive BV

    Mededeling naar aanleiding van persmeldingen over Jonker Automotive BV betreffende bemiddelingauto´s die eigendom zijn van cliënten!

    Voor uw informatie; Medewerkers van Jonker Automotive zijn vanaf dinsdag jl. hard bezig geweest om al deze klanten te informeren en afspraken te maken om hun auto´s op te halen.
    Het merendeel van de auto´s is reeds opgehaald door de eigenaars en de rest zal in de loop van deze week gehaald worden.
    Tevens willen wij benadrukken dat deze klanten geen risico lopen dat de auto´s niet geleverd kunnen worden.

    Medewerkers
    Jonker Automotive BV

  • Scrambler

    Als ze geen bovag lid zijn, waarom bemoeit de de bovag zich hier dan mee.

  • Scrambler

    p.s.
    Jonker en medewerkers veel sterkte in deze baare strijd

  • a.p.

    Wekelijks rij ik er langs naar B.C.A. en verbaas me er dan ook over dat het zover heeft kunnen komen, het is in de autobranche dus niet altijd wat het lijkt.

    veel sterkte aan deze ondernemers en zijn (ex)personeel.

    hartelijke groet van een kleine collega uit het altijd hele mooie verre Friesland.

  • Harold Janssen

    Fam. Jonker, veel sterkte!

  • E.Tijhuis

    Aart & Scrambler, lees het bericht even iets beter. Jonker Hoevelaken is geen Bovaglid.Dit is dus niet het bedrijf waar het bericht over gaat.

  • A Ploeg

    Jammer van zo’n pracht bedrijf.
    Wij wensen directie en personeel veel sterkte.
    En zijn er van overtuigd dat het weer goed komt.

  • x

    heb er 10 jaar geleden gewerkt,
    toen was er al een hoop mis, en werden klanten bedondert

  • r.d.wagemaker

    Ik heb bij dit bedrijf in 2002 een Jaguar S type gekocht prima auto en prima service.

  • Arnold koops

    Zeer spijtig te horen
    Heel veel sterkte
    AUTONOL

  • Rob Verhoeven

    Familie en Personeel
    Julie hebben gevochten voor dit mooie bedrijf , en het komt vast wel weer goed, veel sterkte en bedankt voor de mooie uurtjes Groetje Rob

  • x

    het zijn een stelletje oplichters!!

  • yvon

    die ouwe jonker is zo een slecht mens die willen ze bij de hel niet eens hebben

  • eric

    heb er ook tien jaar geleden gewerkt x heeft gelijk ze zijn een schande voor het woord kampers hij laat in de winter zijn personeel met hun jas aan lopen om geen kachel aan te hoeven doen

  • een tevreden klant

    Jammer, aardige mensen en goede service. Veel sterkte

  • WIllem

    De Grootste Oplichters…Jan, Jeen en Tynette Jonker….slavendrijvers…slecht voor hun personeel. Vreselijke mensen…hoop dat ze alles kwijtraken…zelfs het toupetje wat Jan op zijn kop heeft!

  • Gert

    Jan,wat jammer. Iedereen veel sterkte.

  • Hans

    Zo gek is het niet dat dit bedrijf eindelijk onderuit gaat!
    Niet voor niets dat Jan Jonker altijd al in de branche Jan Jat werd genoemd!!
    Echt waar, zijn daar dingen gebeurd, te erg voor woorden, en geloof me, ik kan het echt weten, na 30 jaar in de autobranche te hebben gezeten.
    slecht bedrijf, slecht beleid, onmenselijk naar personnel toe.

  • Rob

    Eindelijk gerechtigheid, Deze louche auto dealer die willens en wetens mensen bedonderd en belazerde is failliet. En nu maar hopen dat er geen herstart komt.

  • Richard

    Haha, eindelijk, Jan Jat en z’n zigeunerfamilie gestopt!
    het zou tijd worden, oplichters 1e klas, slecht voor personeel, teruggedraaide kilometerstanden, schadeauto’s enz.
    En nee, ben geen gefrusteerde klant, maar van heel dichtbij meegemaakt.
    Wat daar allemaal is gebeurd, failliet laten verklaren en nooit meer aan de bak laten komen.
    En dat zal wel lukken, grote autohandelaren hebben al toegezegd met deze amateurs geen zaken meer te willen doen.

  • Chris Kooij

    Wat een hoop nare berichten zeg. Wij kochten in 2000 een prachtige Volvo V40 automaat ’97 en daar rijden we nog altijd met veel plezier in. Prima auto, dus een tevreden klant!

  • Paul

    In 2007 een mooie BMW uit 2004 daar gekocht. Auto rijdt nog steeds fantastisch. Ben wel belazerd met de reservesluetel die het niet deed en met dat zogenaamde uitgebreide pakket met oplevering. Maar gelukkig is het daar bij gebleven. Bij de afspraak om een proefrit te maken deed stond die nog op de brug en deed de accu het niet. Dat kan toch niet !!
    Ze waren de afspraak nb nog vergeten ook !

  • bert

    Dit zaakje stinkt, mooie klus voor de curator. tonnen zwart geld naar de fam gegaan. Kijk alleen maar naar de prive tuinen die op naam van de bv zijn ingericht. Ze waren al jaren bezig om de bv helemaal leeg te laten lopen en nu als laatste stap mocht het personeel verdwijnen.

  • S.

    Weet iemand wat er met de voertuigen gaat gebeuren. Ik had nl interesse in een auto en was een dag voor de aanvraag van het faillissement nog in onderhandeling. Wie weet waar ik kan vinden of, waar, wanneer de voertuigen geveild gaan worden?

  • Peter Lankhaar
  • klaas af en toe

    Ik ben blij dat deze oplichters hun praktijken niet meer kunnen uitvoeren.
    Werkelijk schandalig dat dit bedrijf zo lang heeft kunnen bestaan…

  • Mary

    Wij hebben er 2 jaar geleden nog een Peugeot 207 TD gekocht en rijden er nog met veel plezier mee. Ook werden wij er keurig geholpen.

  • lilian

    Ik heb in augustus 2009 een opel astra gekocht bij jonker, heb totaal geen problemen gehad met de auto, was ook zeer tevreden over hoe ik geholpen werd. Rij nu nog met volle tevredenheid in me auto rond.
    sterkte aan iedereen die daar werkzaam was

  • Jan v. L

    als oud hoevelaker heb ik van mijn ouders al meegekregen dat hij een grote oplichter is/was. Een vos verliest nooit zijn streken!!!

  • Nazari

    Ik heb bij dit bedrijf gewerkt en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als dit. Een ouwe gek (jonker senior) die de hele dag loopt te blaffen tegen personeel. In en in slecht zijn deze mensen. Ik was intens blij en voor een gedeelte van het personeel vind ik het erg maar ik ben opgelucht dat deze oplichters niet meer door kunnen gaan. IK SPREEK UIT ERVARING.

  • cees

    5 jaar geleden een mercedes c klasse gekocht , zag er prachtig uit maar niets anders dan ellende , jammer dat ze falliet zijn maar had er nooit meer een auto gekocht wat een amateurs die daar werkten ,gr Cees.

  • johan Rappoldt

    heb in 2005 een Lancia bij de fa. Jonker gekocht, rijden er nog steeds tot volle tevredenheid in, bij opmaken contract werd ons gevraagd wel of geen aanvullende bovag garantie,(verlenging tot één jaar)tegen een geringe vergoeding, heb in gar. periode lekke koppakking en een loszittend schotje in uitlaat gehad, plus electrische raamregelaar kapot, werd zonder morren of gedoe gerepareerd. Maar bij het kopen van een auto moet je natuurlijk jezelf wel indekken en voor een een aanvullend bedrag op de koopprijs een verzekering afsluiten. Wat ik hierboven allemaal lees zit veel bij die de hand in eigen boezem kunnen steken.
    groet
    Johan R

  • Robin

    ik heb ook bij jonker gewerkt, en ja nazari je hebt helemaal gelijk, die ouwe idioot blafte tegen alles en iedereen. verder wil ik zeggen dat ik daar monteur ben geweest en alle mensen die hier nu negatieve berichten neerzetten, over de auto… als de auto werd verkocht dan kregen wij een werkopdracht met wat er moest gebeuren als het er niet op stond is dat dan ook niet gedaan, wat ik wil zeggen… als je een probleem hebt (gehad) met uw auto de fout lag meteen vanaf het moment dat u het contract tekende tot aan de receptie die vervolgens de werkopdracht maakte voor in de werkplaats. gr. Robin

  • Alex

    Het verbaasd mij dat er hier mensen zijn met tegengestelde opmerkingen !? Jonker Hoevelaken of Automotive, is een gesplitst bedrijf(belasting Technisch foefje) de een vangt de andere op! de Familie Jonker zijn arrogante onbeschofte mensen, die denken alleen aan geld en zichzelf, hebben grote smoelen tegen personeel en soms tegen de klanten (als zich voelen aangevallen)en je verhaal komt halen. Service is een wijd begrip, maar voor hun GEEN must. dan het onbegrip voor diverse mensen hier m.b.t. Dealerschap MAZDA, de Binckhorst impt van Mazda verwachte van Jonker eerlijkheid en niets meer dan dat! Ik kwam er voor onderhoud van Div Machine\’s (garage)het jammere ervan is dat Jan Toupet niet wist wat BETALEN is (wel je laten betalen)dus er zijn meerde Incasso\’s geweest bij dit bedrijf om ons geld te bekomen! Al met Al eigen schuld dikke bult .. de monteurs deden hun best , maar waren met handen en voeten gebonden aan de Dictator Jonker en Zn

Hek even open bij Jonker Automotive in Hoevelaken | Automotive Online

Hek even open bij Jonker Automotive in Hoevelaken

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Remond

    Wat een fantastisch bericht. Ik hoop dat die oplichters failliet gaan. Schoon schip hahaha.

  • bvdw

    remond zal wel een keer een auto van 2000 euro gekocht hebben, en zeuren maar!!!!

  • Beunhaas

    Concept was leuk, maar niet meer van deze tijd. Daarnaast was de service slecht. Iedereen verbaasde zich al jaren dat het kon bestaan.

  • gerritsen

    Ind bvdw, er zijn erbij die willen voor een dubbeltje op de eerst rang, alles zo goedkoop mogelijk en garantie en onderhoud vinden ze dan niet meer belangrijk. Tot er wat mis gaat met de auto, dan heeft het bedrijf het gedaan. en maar zeuren en janken. Intussen heeft het personeel wel een probleem. Sterkte allemaal

  • Aart van der Haagen

    Opmerkelijk dat de Mazda-importeur kennelijk niet van deze dealer verlangt dat hij BOVAG-lid is.

  • carel

    hoegmoed komt voor de val.

  • Jos

    “Het toenemende succes van de occasionverkoop via internet”! Hier profiteer je toch van, iets verkeerd gedaan? Website werkt ook al niet

  • A.Vonder coevordenbben onze

    we hebben de laatste 24 jaar elke 4 jaar onze auto,s bij jonker gekocht aleen maar super tevreden we wensen familie Jonker en personeel veel sterkte A.Vonder

  • Jonker Automotive BV

    Mededeling naar aanleiding van persmeldingen over Jonker Automotive BV betreffende bemiddelingauto´s die eigendom zijn van cliënten!

    Voor uw informatie; Medewerkers van Jonker Automotive zijn vanaf dinsdag jl. hard bezig geweest om al deze klanten te informeren en afspraken te maken om hun auto´s op te halen.
    Het merendeel van de auto´s is reeds opgehaald door de eigenaars en de rest zal in de loop van deze week gehaald worden.
    Tevens willen wij benadrukken dat deze klanten geen risico lopen dat de auto´s niet geleverd kunnen worden.

    Medewerkers
    Jonker Automotive BV

  • Scrambler

    Als ze geen bovag lid zijn, waarom bemoeit de de bovag zich hier dan mee.

  • Scrambler

    p.s.
    Jonker en medewerkers veel sterkte in deze baare strijd

  • a.p.

    Wekelijks rij ik er langs naar B.C.A. en verbaas me er dan ook over dat het zover heeft kunnen komen, het is in de autobranche dus niet altijd wat het lijkt.

    veel sterkte aan deze ondernemers en zijn (ex)personeel.

    hartelijke groet van een kleine collega uit het altijd hele mooie verre Friesland.

  • Harold Janssen

    Fam. Jonker, veel sterkte!

  • E.Tijhuis

    Aart & Scrambler, lees het bericht even iets beter. Jonker Hoevelaken is geen Bovaglid.Dit is dus niet het bedrijf waar het bericht over gaat.

  • A Ploeg

    Jammer van zo’n pracht bedrijf.
    Wij wensen directie en personeel veel sterkte.
    En zijn er van overtuigd dat het weer goed komt.

  • x

    heb er 10 jaar geleden gewerkt,
    toen was er al een hoop mis, en werden klanten bedondert

  • r.d.wagemaker

    Ik heb bij dit bedrijf in 2002 een Jaguar S type gekocht prima auto en prima service.

  • Arnold koops

    Zeer spijtig te horen
    Heel veel sterkte
    AUTONOL

  • Rob Verhoeven

    Familie en Personeel
    Julie hebben gevochten voor dit mooie bedrijf , en het komt vast wel weer goed, veel sterkte en bedankt voor de mooie uurtjes Groetje Rob

  • x

    het zijn een stelletje oplichters!!

  • yvon

    die ouwe jonker is zo een slecht mens die willen ze bij de hel niet eens hebben

  • eric

    heb er ook tien jaar geleden gewerkt x heeft gelijk ze zijn een schande voor het woord kampers hij laat in de winter zijn personeel met hun jas aan lopen om geen kachel aan te hoeven doen

  • een tevreden klant

    Jammer, aardige mensen en goede service. Veel sterkte

  • WIllem

    De Grootste Oplichters…Jan, Jeen en Tynette Jonker….slavendrijvers…slecht voor hun personeel. Vreselijke mensen…hoop dat ze alles kwijtraken…zelfs het toupetje wat Jan op zijn kop heeft!

  • Gert

    Jan,wat jammer. Iedereen veel sterkte.

  • Hans

    Zo gek is het niet dat dit bedrijf eindelijk onderuit gaat!
    Niet voor niets dat Jan Jonker altijd al in de branche Jan Jat werd genoemd!!
    Echt waar, zijn daar dingen gebeurd, te erg voor woorden, en geloof me, ik kan het echt weten, na 30 jaar in de autobranche te hebben gezeten.
    slecht bedrijf, slecht beleid, onmenselijk naar personnel toe.

  • Rob

    Eindelijk gerechtigheid, Deze louche auto dealer die willens en wetens mensen bedonderd en belazerde is failliet. En nu maar hopen dat er geen herstart komt.

  • Richard

    Haha, eindelijk, Jan Jat en z’n zigeunerfamilie gestopt!
    het zou tijd worden, oplichters 1e klas, slecht voor personeel, teruggedraaide kilometerstanden, schadeauto’s enz.
    En nee, ben geen gefrusteerde klant, maar van heel dichtbij meegemaakt.
    Wat daar allemaal is gebeurd, failliet laten verklaren en nooit meer aan de bak laten komen.
    En dat zal wel lukken, grote autohandelaren hebben al toegezegd met deze amateurs geen zaken meer te willen doen.

  • Chris Kooij

    Wat een hoop nare berichten zeg. Wij kochten in 2000 een prachtige Volvo V40 automaat ’97 en daar rijden we nog altijd met veel plezier in. Prima auto, dus een tevreden klant!

  • Paul

    In 2007 een mooie BMW uit 2004 daar gekocht. Auto rijdt nog steeds fantastisch. Ben wel belazerd met de reservesluetel die het niet deed en met dat zogenaamde uitgebreide pakket met oplevering. Maar gelukkig is het daar bij gebleven. Bij de afspraak om een proefrit te maken deed stond die nog op de brug en deed de accu het niet. Dat kan toch niet !!
    Ze waren de afspraak nb nog vergeten ook !

  • bert

    Dit zaakje stinkt, mooie klus voor de curator. tonnen zwart geld naar de fam gegaan. Kijk alleen maar naar de prive tuinen die op naam van de bv zijn ingericht. Ze waren al jaren bezig om de bv helemaal leeg te laten lopen en nu als laatste stap mocht het personeel verdwijnen.

  • S.

    Weet iemand wat er met de voertuigen gaat gebeuren. Ik had nl interesse in een auto en was een dag voor de aanvraag van het faillissement nog in onderhandeling. Wie weet waar ik kan vinden of, waar, wanneer de voertuigen geveild gaan worden?

  • Peter Lankhaar
  • klaas af en toe

    Ik ben blij dat deze oplichters hun praktijken niet meer kunnen uitvoeren.
    Werkelijk schandalig dat dit bedrijf zo lang heeft kunnen bestaan…

  • Mary

    Wij hebben er 2 jaar geleden nog een Peugeot 207 TD gekocht en rijden er nog met veel plezier mee. Ook werden wij er keurig geholpen.

  • lilian

    Ik heb in augustus 2009 een opel astra gekocht bij jonker, heb totaal geen problemen gehad met de auto, was ook zeer tevreden over hoe ik geholpen werd. Rij nu nog met volle tevredenheid in me auto rond.
    sterkte aan iedereen die daar werkzaam was

  • Jan v. L

    als oud hoevelaker heb ik van mijn ouders al meegekregen dat hij een grote oplichter is/was. Een vos verliest nooit zijn streken!!!

  • Nazari

    Ik heb bij dit bedrijf gewerkt en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als dit. Een ouwe gek (jonker senior) die de hele dag loopt te blaffen tegen personeel. In en in slecht zijn deze mensen. Ik was intens blij en voor een gedeelte van het personeel vind ik het erg maar ik ben opgelucht dat deze oplichters niet meer door kunnen gaan. IK SPREEK UIT ERVARING.

  • cees

    5 jaar geleden een mercedes c klasse gekocht , zag er prachtig uit maar niets anders dan ellende , jammer dat ze falliet zijn maar had er nooit meer een auto gekocht wat een amateurs die daar werkten ,gr Cees.

  • johan Rappoldt

    heb in 2005 een Lancia bij de fa. Jonker gekocht, rijden er nog steeds tot volle tevredenheid in, bij opmaken contract werd ons gevraagd wel of geen aanvullende bovag garantie,(verlenging tot één jaar)tegen een geringe vergoeding, heb in gar. periode lekke koppakking en een loszittend schotje in uitlaat gehad, plus electrische raamregelaar kapot, werd zonder morren of gedoe gerepareerd. Maar bij het kopen van een auto moet je natuurlijk jezelf wel indekken en voor een een aanvullend bedrag op de koopprijs een verzekering afsluiten. Wat ik hierboven allemaal lees zit veel bij die de hand in eigen boezem kunnen steken.
    groet
    Johan R

  • Robin

    ik heb ook bij jonker gewerkt, en ja nazari je hebt helemaal gelijk, die ouwe idioot blafte tegen alles en iedereen. verder wil ik zeggen dat ik daar monteur ben geweest en alle mensen die hier nu negatieve berichten neerzetten, over de auto… als de auto werd verkocht dan kregen wij een werkopdracht met wat er moest gebeuren als het er niet op stond is dat dan ook niet gedaan, wat ik wil zeggen… als je een probleem hebt (gehad) met uw auto de fout lag meteen vanaf het moment dat u het contract tekende tot aan de receptie die vervolgens de werkopdracht maakte voor in de werkplaats. gr. Robin

  • Alex

    Het verbaasd mij dat er hier mensen zijn met tegengestelde opmerkingen !? Jonker Hoevelaken of Automotive, is een gesplitst bedrijf(belasting Technisch foefje) de een vangt de andere op! de Familie Jonker zijn arrogante onbeschofte mensen, die denken alleen aan geld en zichzelf, hebben grote smoelen tegen personeel en soms tegen de klanten (als zich voelen aangevallen)en je verhaal komt halen. Service is een wijd begrip, maar voor hun GEEN must. dan het onbegrip voor diverse mensen hier m.b.t. Dealerschap MAZDA, de Binckhorst impt van Mazda verwachte van Jonker eerlijkheid en niets meer dan dat! Ik kwam er voor onderhoud van Div Machine\’s (garage)het jammere ervan is dat Jan Toupet niet wist wat BETALEN is (wel je laten betalen)dus er zijn meerde Incasso\’s geweest bij dit bedrijf om ons geld te bekomen! Al met Al eigen schuld dikke bult .. de monteurs deden hun best , maar waren met handen en voeten gebonden aan de Dictator Jonker en Zn