Citroën maakt van DS-serie een apart bedrijf

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    Ik wens Citroen veel succes. De normale Citroen word dus zoals Dacia van Renault. Nieuwe beter betalende klanten aantrekken met DS met mooie verkoop cijfers. Klinkt als muziek, maar let op! Je oude
    merk Citroen steek je met een mes in de
    rug. Wij worden nu simpele mensen met een B-merk auto. Met B-merk dealer. Wij zijn geen premium mensen. Wij moeten naar de simpele dealer. Als je eindelijk weer succes krijgt met duurdere modelen dan
    laat je toch de goedkopere modelen meeliften op dat succes?! En het mee
    liften is gratis! PSA heeft zware verliezen en dan ga je zulke grote risico nemen?! Als dit fout gaat meneer Metroz dan gaat er weer een Eurpees merk naar de Chinezen voor een appel en een ei.

Citroën maakt van DS-serie een apart bedrijf | Automotive Online

Citroën maakt van DS-serie een apart bedrijf

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Jerry

    Ik wens Citroen veel succes. De normale Citroen word dus zoals Dacia van Renault. Nieuwe beter betalende klanten aantrekken met DS met mooie verkoop cijfers. Klinkt als muziek, maar let op! Je oude
    merk Citroen steek je met een mes in de
    rug. Wij worden nu simpele mensen met een B-merk auto. Met B-merk dealer. Wij zijn geen premium mensen. Wij moeten naar de simpele dealer. Als je eindelijk weer succes krijgt met duurdere modelen dan
    laat je toch de goedkopere modelen meeliften op dat succes?! En het mee
    liften is gratis! PSA heeft zware verliezen en dan ga je zulke grote risico nemen?! Als dit fout gaat meneer Metroz dan gaat er weer een Eurpees merk naar de Chinezen voor een appel en een ei.