Mediamarkt verkoopt Fiat Panda met 2,5 mille korting

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Koos

    € 9.000.000 reclamebudget op 400 auto’s?
    Misschien dat de dealers zich eens gaan afvragen waar hun marge blijft in de overige transacties.

  • GJ

    Dus 22.500,- euro per auto investeren om een verkoopprijs te realiseren van 7.999,-? Dus een full option prijs voor een kale “classic” uitvoering met ARCO? Dan heb je het begrepen! Ook die cursus gehad : “Hoe maak ik mijn eigen markt kapot”? Zeer goed opgelet dus!

  • Volvolvo

    De zoveelste bevestiging dat italiaanse auto’s en electronica beter niet te combineren zijn.

  • Arjan

    Nou met Volvo gaat het lekker. Dat gaat rap Saab achterna!

  • Gerard

    De dealers verkopen verlopig zelf niet 1 Panda meer. Volgens mij hebben ze op school wel rekenkunde gehad, niet blijven hangen zeker, sukkels.

  • Andre

    Einde is zoek

  • Peter

    @GJ en Koos: Die investering is natuurlijk niet alleen om die Fiat Panda’s te verkopen.
    Als dat zo zou zijn dan hebben jullie gelijk. Maar de Mediamarkt bevestigt met deze actie haar positie in de markt. Ze zullen niet direct heel veel Panda;’s verkopen, maar wel meer electronica

  • Nick

    9 miljoen aan reclame? Dat geloof je toch zelf niet voor 1 campagne van 1 week (in Nederland).

  • gerard

    Zielige vertoning.
    Die mediamarkt maakt niet alleen de kleine winkelier kapot maar nu ook de dealer?
    Ik zou er noooooit wat kopen. zie ze liever vandaag dan morgen failliet gaan.

  • CORSTJENS

    Hiermee wordt het dealernetwerk weer voor schut gezet (marge dealer = 219,- incl.BTW)

  • John

    Geen wonder eerst het dealernet uithollen, en samenvoegen bij de Opel dealers. Dan een terugval met bijna 40% in de verkopen. Nu bij de Media markt. Het is toch voor de consument niet te begrijpen. Net een Panda gekocht bij de officële dealer met misschien een kleine korting en een dag later lezen dat ze 2500 euris door je neus geboord hebben.
    Rare lui die Italianen.

Mediamarkt verkoopt Fiat Panda met 2,5 mille korting | Automotive Online

Mediamarkt verkoopt Fiat Panda met 2,5 mille korting

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Koos

    € 9.000.000 reclamebudget op 400 auto’s?
    Misschien dat de dealers zich eens gaan afvragen waar hun marge blijft in de overige transacties.

  • GJ

    Dus 22.500,- euro per auto investeren om een verkoopprijs te realiseren van 7.999,-? Dus een full option prijs voor een kale “classic” uitvoering met ARCO? Dan heb je het begrepen! Ook die cursus gehad : “Hoe maak ik mijn eigen markt kapot”? Zeer goed opgelet dus!

  • Volvolvo

    De zoveelste bevestiging dat italiaanse auto’s en electronica beter niet te combineren zijn.

  • Arjan

    Nou met Volvo gaat het lekker. Dat gaat rap Saab achterna!

  • Gerard

    De dealers verkopen verlopig zelf niet 1 Panda meer. Volgens mij hebben ze op school wel rekenkunde gehad, niet blijven hangen zeker, sukkels.

  • Andre

    Einde is zoek

  • Peter

    @GJ en Koos: Die investering is natuurlijk niet alleen om die Fiat Panda’s te verkopen.
    Als dat zo zou zijn dan hebben jullie gelijk. Maar de Mediamarkt bevestigt met deze actie haar positie in de markt. Ze zullen niet direct heel veel Panda;’s verkopen, maar wel meer electronica

  • Nick

    9 miljoen aan reclame? Dat geloof je toch zelf niet voor 1 campagne van 1 week (in Nederland).

  • gerard

    Zielige vertoning.
    Die mediamarkt maakt niet alleen de kleine winkelier kapot maar nu ook de dealer?
    Ik zou er noooooit wat kopen. zie ze liever vandaag dan morgen failliet gaan.

  • CORSTJENS

    Hiermee wordt het dealernetwerk weer voor schut gezet (marge dealer = 219,- incl.BTW)

  • John

    Geen wonder eerst het dealernet uithollen, en samenvoegen bij de Opel dealers. Dan een terugval met bijna 40% in de verkopen. Nu bij de Media markt. Het is toch voor de consument niet te begrijpen. Net een Panda gekocht bij de officële dealer met misschien een kleine korting en een dag later lezen dat ze 2500 euris door je neus geboord hebben.
    Rare lui die Italianen.