Subaru maakt elektrische Solterra tien procent goedkoper

Subaru • Er werden in Nederland in totaal 105 Solterra’s geregistreerd. 
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
(Foto: Shutterstock)

Subaru heeft in Nederland de prijzen van zijn eerste SUV, de Solterra, met tussen de 5.150 en 5.650 euro verlaagd. De Solterra is er nu vanaf 53 duizend euro en de koper krijgt daarbij 8 jaar garantie.

Subaru volgt daarmee het voorbeeld van veel andere fabrikanten. Gisteren verlaagde Cupra nog de prijs van de Born.

Er werden in Nederland in totaal 105 Solterra’s geregistreerd. Vorige maand moest Subaru-dealer Van Dam faillissement aanvragen.

Eerder dit jaar werd de Crosstrek geïntroduceerd. Met deze hybride hoopt Subaru zijn aantallen wat op te krikken. 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Subaru maakt elektrische Solterra tien procent goedkoper | Automotive Online

Subaru maakt elektrische Solterra tien procent goedkoper

Subaru • Er werden in Nederland in totaal 105 Solterra’s geregistreerd. 
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
(Foto: Shutterstock)

Subaru heeft in Nederland de prijzen van zijn eerste SUV, de Solterra, met tussen de 5.150 en 5.650 euro verlaagd. De Solterra is er nu vanaf 53 duizend euro en de koper krijgt daarbij 8 jaar garantie.

Subaru volgt daarmee het voorbeeld van veel andere fabrikanten. Gisteren verlaagde Cupra nog de prijs van de Born.

Er werden in Nederland in totaal 105 Solterra’s geregistreerd. Vorige maand moest Subaru-dealer Van Dam faillissement aanvragen.

Eerder dit jaar werd de Crosstrek geïntroduceerd. Met deze hybride hoopt Subaru zijn aantallen wat op te krikken. 

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.