Arjen De Jong: Retail is weer lijdend voorwerp en de dupe van mismanagement bij fabrikanten

Column De Jong • In Duitsland nemen de zorgen over de auto-industrie met de dag toe. En daarom moeten de de alarmbellen gaan rinkelen bij dealerholdings en leasemaatschappijen want een slachting onder slecht renderende, ondergefinancierde dealergroepen en leasemaatschappijen is niet uit te sluiten, zo betoogt AM-columnist Arjen de Jong.
Arjen de Jong Arjen de Jong
Arjen de Jong, voormalig CEO BMW Group nederland, senior ­advisor boyden global executive search (Beeld: Mobility Media)

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.