Taskforce Mobiliteitsmanagement presenteert plannen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Chr.C.Akse (Akse Automotive Advies b.v ).

    Goed dat zoveel partijen zich buigen over het reeds aanwezige verkeersinfarct.(Het huidige advies lijkt overigens sterk op een SER advies van 17 april 1998.) Waar flex-werken, thuiswerken en persoonsgebonden mobiliteitsbudgettenen meer gebruik OV files met 5 tot 20% zou moeten terugdingen blijft de overheid een achterstand houden in het daadwerkelijk oplossen van infrastrucuur (snel)wegen en knelpunten.

  • Ivar Volder

    Allemaal gerommel in de marge, iedere keer weer! Gatenvullerij dus. Een totale, overkoepelende aanpak van regeringswege ontbreekt. Alles wat er op sociaal-demografisch gebied in Nederland en de wereld om ons heen gebeurt, heeft invloed, maar ondertussen werken alle partijen vanuit een “alleen op de wereld” benadering. En geen politieke partij te vinden, die zijn vingers eraan wil branden. Time for a change?

Taskforce Mobiliteitsmanagement presenteert plannen | Automotive Online

Taskforce Mobiliteitsmanagement presenteert plannen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Chr.C.Akse (Akse Automotive Advies b.v ).

    Goed dat zoveel partijen zich buigen over het reeds aanwezige verkeersinfarct.(Het huidige advies lijkt overigens sterk op een SER advies van 17 april 1998.) Waar flex-werken, thuiswerken en persoonsgebonden mobiliteitsbudgettenen meer gebruik OV files met 5 tot 20% zou moeten terugdingen blijft de overheid een achterstand houden in het daadwerkelijk oplossen van infrastrucuur (snel)wegen en knelpunten.

  • Ivar Volder

    Allemaal gerommel in de marge, iedere keer weer! Gatenvullerij dus. Een totale, overkoepelende aanpak van regeringswege ontbreekt. Alles wat er op sociaal-demografisch gebied in Nederland en de wereld om ons heen gebeurt, heeft invloed, maar ondertussen werken alle partijen vanuit een “alleen op de wereld” benadering. En geen politieke partij te vinden, die zijn vingers eraan wil branden. Time for a change?