Tweede Kamer ziet wel wat in sloopbonus oude auto

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Joop van der Steen

    Beste AM,

    Het artikel in de krant over de slooppremie zette mij aan het denken. Aral brandstoffen reageerde op de slooppremie omdat ze inzien dat er in een korte periode vanwege de grote aankoop van nieuwe auto’s minder brandstof verkocht gaat worden. Dat geld natuurlijk ook voor de stroom nieuwe onderdelen die de oudere auto behoeft om onderhouden te worden, denk aan banden, uitlaten, remdelen, enzv. enzv. Ze hebben de APK al terug gebracht van 3-1-1 naar 4-2-2 wat ons ook al direct raakt. Hier pak je wat en daar laat je wat, maar gaat wel ten koste van onze handel. Voor het milieu is het goed, voor de handel niet, er wordt bijna niets verdient aan een nieuwe auto door de leverende dealer, omdat de marge klein is en als ze marge hebben geven ze die weg om een zaak te doen.
    De kip slachten met de gouden eieren !
    Joop van der Steen, van der Steen Autobedrijf – Autoschade – Autolease Heiloo Bovag Onafhankelijk Autobedrijf.

  • ap

    Zijn Roemenië en Bulgarije inmiddels al bij het verenigd Europa, hoezo verenigd?
    Want daar lopen ze jammer genoeg nog met bossen hout op de rug en het woord Roetfilter komt in hun vocabulaire niet voor…………..waar hebben we het over………laat alles hier in deze kant van Europa nou ook es even 20 jaar bij wat het nu is, dan kunnen onze milieuraden en aktivisten de handen in één slaan en gezamenlijk de problemen rondom het milieu daar in die prachtige gebieden aanpakken, gewoon detacheren naar die landen waar het meest nodig is en rap een beetje.

Tweede Kamer ziet wel wat in sloopbonus oude auto | Automotive Online

Tweede Kamer ziet wel wat in sloopbonus oude auto

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Joop van der Steen

    Beste AM,

    Het artikel in de krant over de slooppremie zette mij aan het denken. Aral brandstoffen reageerde op de slooppremie omdat ze inzien dat er in een korte periode vanwege de grote aankoop van nieuwe auto’s minder brandstof verkocht gaat worden. Dat geld natuurlijk ook voor de stroom nieuwe onderdelen die de oudere auto behoeft om onderhouden te worden, denk aan banden, uitlaten, remdelen, enzv. enzv. Ze hebben de APK al terug gebracht van 3-1-1 naar 4-2-2 wat ons ook al direct raakt. Hier pak je wat en daar laat je wat, maar gaat wel ten koste van onze handel. Voor het milieu is het goed, voor de handel niet, er wordt bijna niets verdient aan een nieuwe auto door de leverende dealer, omdat de marge klein is en als ze marge hebben geven ze die weg om een zaak te doen.
    De kip slachten met de gouden eieren !
    Joop van der Steen, van der Steen Autobedrijf – Autoschade – Autolease Heiloo Bovag Onafhankelijk Autobedrijf.

  • ap

    Zijn Roemenië en Bulgarije inmiddels al bij het verenigd Europa, hoezo verenigd?
    Want daar lopen ze jammer genoeg nog met bossen hout op de rug en het woord Roetfilter komt in hun vocabulaire niet voor…………..waar hebben we het over………laat alles hier in deze kant van Europa nou ook es even 20 jaar bij wat het nu is, dan kunnen onze milieuraden en aktivisten de handen in één slaan en gezamenlijk de problemen rondom het milieu daar in die prachtige gebieden aanpakken, gewoon detacheren naar die landen waar het meest nodig is en rap een beetje.