Schuld Kroymans zou één miljard euro bedragen

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Laurens

    Heb zelf enkele jaren als dealer onder Kroymans dienst gedaan.Deze hele materie verbaast mij niet.Bij Kroymans groeide de bomen nog verder dan de hemel.Beide benen op grond blijven is beter en rustig groeien is gezonder. Als dat was gebeurd hadden zij de zg. crises makkelijk op kunnen opvangen.Nu vallen er weer slachtoffers.Ontslag voor personeel met alle gevolgen van dien.Maar wat maakt het uit voor Frits. Die zit prinsheerlijk in het buitenland.
    Veel sterkte allemaal
    Laurens

  • Ivar Volder

    Het lijkt mij niet juist, dat deze site wordt gebruikt voor een potje natrappen. Schrijf dan rechtstreeks naar degene(n), die je meent te moeten adresseren en zet gewoon je achternaam erbij.

  • M. van Velde

    De auto wereld met arogante importeurs die alleen maar geld kosten is al 50 jaar doodziek. Dus weg met de importeurs .
    Leveren rechtstreeks van fabriek en ieder merk dat de klant wil hebben. Alle dealers van Europa verenigd u en zorg dat je baas wordt in eigen huis En de fabrikanten die geen goede produkten maken verdwijnen vanzelf!
    Maar punt een alle dealers van europa verenigd u en maak een vuist, het is nu de tijd!

  • jaap pronk

    waarom moet er toch altijd zoveel geld worden geleend om een autohandel te laten floreren, als het fout gaat zit je in de knel.De hele autobranche is een zeepbel. wat je niet hebt aan geld is niet je eigendom.
    Het personeel is de klos! Ik ben zelf 40 jaar autoverkoper geweest. Gewwon je auto afrijden en niet iedere 2 jaar een nieuwe. Laat de mensen nu eens hun verstand gebruiken.We zien toch in welk een misere we zitten.
    Wat je niet hebt kun je niet uitgeven.Veelal is het in de autobranche hoogmoedswaanzin.
    Jaap.

  • Wilma

    Jammer genoeg lees ik alleen maar negativiteit over Kroymans. Hij is ook een fijne man voor zijn personeel. Op 1 januari kwam hij iedereen persoonlijk een handje schudden. (welke directeur doet dat tegenwoordig), hij wist van de rand van de hoed over elke dealer en importeur (welke directeur weet dat tegenwoordig). Hij zit niet in het buitenland, maar gewoon thuis…weg van alle ellende die hij over zich heeb krijgt. Zijn zoon Rogier is nog steeds aan het werk. Ook hij is er kapot van. Hij stond te huilen voor zijn groep mensen. Dus ja, de Kroymansen zijn ook mensen. En mensen maken fouten…..Mag dat?

  • William

    Natrappen dat nog net niet, maar je personeel geen salaris van maart uitbetalen, wat moet je dan ?

Schuld Kroymans zou één miljard euro bedragen | Automotive Online

Schuld Kroymans zou één miljard euro bedragen

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Laurens

    Heb zelf enkele jaren als dealer onder Kroymans dienst gedaan.Deze hele materie verbaast mij niet.Bij Kroymans groeide de bomen nog verder dan de hemel.Beide benen op grond blijven is beter en rustig groeien is gezonder. Als dat was gebeurd hadden zij de zg. crises makkelijk op kunnen opvangen.Nu vallen er weer slachtoffers.Ontslag voor personeel met alle gevolgen van dien.Maar wat maakt het uit voor Frits. Die zit prinsheerlijk in het buitenland.
    Veel sterkte allemaal
    Laurens

  • Ivar Volder

    Het lijkt mij niet juist, dat deze site wordt gebruikt voor een potje natrappen. Schrijf dan rechtstreeks naar degene(n), die je meent te moeten adresseren en zet gewoon je achternaam erbij.

  • M. van Velde

    De auto wereld met arogante importeurs die alleen maar geld kosten is al 50 jaar doodziek. Dus weg met de importeurs .
    Leveren rechtstreeks van fabriek en ieder merk dat de klant wil hebben. Alle dealers van Europa verenigd u en zorg dat je baas wordt in eigen huis En de fabrikanten die geen goede produkten maken verdwijnen vanzelf!
    Maar punt een alle dealers van europa verenigd u en maak een vuist, het is nu de tijd!

  • jaap pronk

    waarom moet er toch altijd zoveel geld worden geleend om een autohandel te laten floreren, als het fout gaat zit je in de knel.De hele autobranche is een zeepbel. wat je niet hebt aan geld is niet je eigendom.
    Het personeel is de klos! Ik ben zelf 40 jaar autoverkoper geweest. Gewwon je auto afrijden en niet iedere 2 jaar een nieuwe. Laat de mensen nu eens hun verstand gebruiken.We zien toch in welk een misere we zitten.
    Wat je niet hebt kun je niet uitgeven.Veelal is het in de autobranche hoogmoedswaanzin.
    Jaap.

  • Wilma

    Jammer genoeg lees ik alleen maar negativiteit over Kroymans. Hij is ook een fijne man voor zijn personeel. Op 1 januari kwam hij iedereen persoonlijk een handje schudden. (welke directeur doet dat tegenwoordig), hij wist van de rand van de hoed over elke dealer en importeur (welke directeur weet dat tegenwoordig). Hij zit niet in het buitenland, maar gewoon thuis…weg van alle ellende die hij over zich heeb krijgt. Zijn zoon Rogier is nog steeds aan het werk. Ook hij is er kapot van. Hij stond te huilen voor zijn groep mensen. Dus ja, de Kroymansen zijn ook mensen. En mensen maken fouten…..Mag dat?

  • William

    Natrappen dat nog net niet, maar je personeel geen salaris van maart uitbetalen, wat moet je dan ?