AutoRai hoopt op eindspurt bezoekersaantallen
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Vond het echt helemaal niets, 20 keer mn enkel verstuikt over diverse kabels gestruikeld, heb meer zeecontainers dan auto’s geteld en kon de voorkeursmodellen die ik graag wilde zien niet vinden. kortom jammerjammerjammer en moeilijk de volgende keer erg moeilijk de mensen wederom te triggeren lijkt me.
De laatste 20 jaar ging ikzelf minimaal 1 keer per beurs (meestal 2 keer, soms zelfs 3 keer, één keer de hele beursperiode op een stand gestaan), maar nu niet eens overwogen om te gaan.
Ook als Techno Classica niet tegelijkertijd georganiseerd werd, was de kans erg klein dit keer.
Enkele erg interessante merken ontbraken, de nieuwe opzet kan me ook niet bekoren.
Jammer…
De hele tentoonstelling is aan de crisis aangepast behalve de toegangsprijzen. Aub de lagere bezoekeraantallen niet alleen toeschrijven aan de crisis maar ook aan hetgeen geboden wordt. Een zeer magere, pessimistisch stemmende vertoning met nul merkbeleving, de autofabrikanten (ook in deze tijd) onwaardig. Zeecontainers horen op een schip. De consument verwacht terecht meer. Volgende keer weer ouderwets knallen graag. (of helemaal niet). En ook gewoon weer gaan verkopen op de beurs. Zorgt voor actie en dynamiek.
Waar waren al die wijsneuzen die het voorheen zo goed wisten? Nu zag ik alleen puisterige jonge verkopers zonder aansturing bij de auto’s hangen. De Bobo’s wilden hier zeker niet voor aap staan!
SLECHT /HEEL SLECHT DE LAATSTE KEER TOTAAL GEEN SERVICE VEKOPERS ZONDER KENNIS BETER GEEN BEURS ALS EEN SLECHTE BEURS