Veel gebruikte auto’s uit Duitsland

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Warmenhoven

    bij transparante handel komt de prijs en aanbod vanzelf tot een evenwicht. kennelijk is de vraag groter bij aantrekkelijke auto’s en is de prijs concurerend genoeg om met winst deals te sluiten. je kunt je afvragen wat er met de binnenlandse voorraad aan de hand is en hoe deze in de markt wordt gepropositioneerd. dealers en uni’s vooral hebben voordeel van nieuwe media kanalen om business aan te trekken. who’s next to profit from this??

  • Carlo

    Nederlandse auto’s in het hogere middensegment zijn vaak behoorlijk karig uitgerust. De Duitse auto’s hebben over het algemeen dikkere motoren en vollere interieurs. Vooral de Nederlandse leasewagens zijn ivm de bijtelling allemaal maar karig uitgerust. De occasionmarkt vraagt om jonge auto’s met weinig km’s die goed zijn uitgerust, maar vanuit de zakelijke markt komen alleen maar ondergemotoriseerde auto’s met achteraf gemonteerde rommel en hoge standen.

  • Rob

    “”De occasionmarkt vraagt om jonge auto’s met weinig km’s die goed zijn uitgerust, maar vanuit de zakelijke markt komen alleen maar ondergemotoriseerde auto’s met achteraf gemonteerde rommel en hoge standen.””

    Gelukkig is Duitsland maar een klein landje, auto’s rijden daar veel minder kilometers dan hier. Vandaar natuurlijk ook dat het gros van die imports zulke lekker lage kilometerstanden hebben…..
    En maar huilen als de auto bij inruil minder opbrengt omdat het een import is zonder onderhoudshistorie of een boekje met stempels van een niet bestaande duitse garage.

Veel gebruikte auto’s uit Duitsland | Automotive Online

Veel gebruikte auto’s uit Duitsland

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • H. Warmenhoven

    bij transparante handel komt de prijs en aanbod vanzelf tot een evenwicht. kennelijk is de vraag groter bij aantrekkelijke auto’s en is de prijs concurerend genoeg om met winst deals te sluiten. je kunt je afvragen wat er met de binnenlandse voorraad aan de hand is en hoe deze in de markt wordt gepropositioneerd. dealers en uni’s vooral hebben voordeel van nieuwe media kanalen om business aan te trekken. who’s next to profit from this??

  • Carlo

    Nederlandse auto’s in het hogere middensegment zijn vaak behoorlijk karig uitgerust. De Duitse auto’s hebben over het algemeen dikkere motoren en vollere interieurs. Vooral de Nederlandse leasewagens zijn ivm de bijtelling allemaal maar karig uitgerust. De occasionmarkt vraagt om jonge auto’s met weinig km’s die goed zijn uitgerust, maar vanuit de zakelijke markt komen alleen maar ondergemotoriseerde auto’s met achteraf gemonteerde rommel en hoge standen.

  • Rob

    “”De occasionmarkt vraagt om jonge auto’s met weinig km’s die goed zijn uitgerust, maar vanuit de zakelijke markt komen alleen maar ondergemotoriseerde auto’s met achteraf gemonteerde rommel en hoge standen.””

    Gelukkig is Duitsland maar een klein landje, auto’s rijden daar veel minder kilometers dan hier. Vandaar natuurlijk ook dat het gros van die imports zulke lekker lage kilometerstanden hebben…..
    En maar huilen als de auto bij inruil minder opbrengt omdat het een import is zonder onderhoudshistorie of een boekje met stempels van een niet bestaande duitse garage.