Hubject: joint venture BMW, Daimler, Bosch, Siemens, EnBW en RWE

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ad van der Meer

    Als jullie al een persericht kopieëren, dan denk ik dat een verwijs naar dit persbericht wellicht makkelijk zou zijn voor mensen die zich in deze materie willen verdiepen.
    Ik kan mij nl. niet voorstellen dat ieder huis (ook een gebouw tenslotte) in Duitsland een 43,5kW aansluiting heeft.
    Bovendien heb je meer dan een CEE stekker nodig om een elektrische auto op te laden.

Hubject: joint venture BMW, Daimler, Bosch, Siemens, EnBW en RWE | Automotive Online

Hubject: joint venture BMW, Daimler, Bosch, Siemens, EnBW en RWE

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ad van der Meer

    Als jullie al een persericht kopieëren, dan denk ik dat een verwijs naar dit persbericht wellicht makkelijk zou zijn voor mensen die zich in deze materie willen verdiepen.
    Ik kan mij nl. niet voorstellen dat ieder huis (ook een gebouw tenslotte) in Duitsland een 43,5kW aansluiting heeft.
    Bovendien heb je meer dan een CEE stekker nodig om een elektrische auto op te laden.