Toyota voor de rechter wegens misleiding

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Laszlo Mogyorossy

    Dat hebben ze dan bij Brandstofverlies niet goed begrepen .
    Toyota kan en mag voor de europese markt alleen brandstofverbruik publiceren gemeten volgens 70/220/EG , dus klachten in Brussel, niet bij een fabrikant , die correct handelt! Wat is trouwens 1 op 17,4 “in werkelijkheid”?
    Waar gemeten, in welk land, bij welke temperatuur, , onder welke atmospherische condities, en welk rijpatroon??

  • Alexander

    Afgezien van het benzine verbruik, zou ook het elektriciteitsverbruik tegen het licht gehouden kunnen worden: de fabrieksopgave hier zijn nog veel erger overdreven dan het benzineverbruik

  • Ton Smit

    Misschien moet deze organisatie eerst eens de voorgeschreven testprocedures lezen. Verbruikcijfers dienen controleerbaar en reproduceerbaar te zijn. De belangrijkste factor in dit geheel is de bestuurder. De fabrikant schept de mogelijkheden een bepaald verbruik te behalen. Vervolgens is het aan de bestuurder een zodanige rijstijl toe te passen dat hij het behaalt of benadert. Veel betuurders zijn niet eens op de hoogte van de wijze waarop een moderne auto bereden zou moeten of kunnen worden. Welke inspanningen doen de bestuurders en leden van de vereniging om hun rijstijl te optimaliseren?

Toyota voor de rechter wegens misleiding | Automotive Online

Toyota voor de rechter wegens misleiding

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Laszlo Mogyorossy

    Dat hebben ze dan bij Brandstofverlies niet goed begrepen .
    Toyota kan en mag voor de europese markt alleen brandstofverbruik publiceren gemeten volgens 70/220/EG , dus klachten in Brussel, niet bij een fabrikant , die correct handelt! Wat is trouwens 1 op 17,4 “in werkelijkheid”?
    Waar gemeten, in welk land, bij welke temperatuur, , onder welke atmospherische condities, en welk rijpatroon??

  • Alexander

    Afgezien van het benzine verbruik, zou ook het elektriciteitsverbruik tegen het licht gehouden kunnen worden: de fabrieksopgave hier zijn nog veel erger overdreven dan het benzineverbruik

  • Ton Smit

    Misschien moet deze organisatie eerst eens de voorgeschreven testprocedures lezen. Verbruikcijfers dienen controleerbaar en reproduceerbaar te zijn. De belangrijkste factor in dit geheel is de bestuurder. De fabrikant schept de mogelijkheden een bepaald verbruik te behalen. Vervolgens is het aan de bestuurder een zodanige rijstijl toe te passen dat hij het behaalt of benadert. Veel betuurders zijn niet eens op de hoogte van de wijze waarop een moderne auto bereden zou moeten of kunnen worden. Welke inspanningen doen de bestuurders en leden van de vereniging om hun rijstijl te optimaliseren?