‘Automatisering is een zegen voor mijn bedrijf’

Steven Don Steven Don
‘Automatisering is een zegen voor mijn bedrijf'

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ed Favier

    Vreemd dat er geen positieve reacties staan van merkdealers!Zou dit komen doordat de meeste dealers door de talloze interfaces met de fabrikant helemaal niet zo positief zijn over hun dure DMS?

  • Sander Frinks

    Ik weet niet, maar meneer Köhler vertegenwoordigd toch echt het (merk)dealer kanaal in dit artikel. Hij heeft juist een gebrek aan een interface, die met FB 😉

    Wat mij in de reacties opvalt is dat ICT vooral als een back- en/of frontoffice techniek wordt gezien. Een mix van beiden, met daaraan toegevoegd de klant als ontvangende en reagerende partij zal waarde kunnen toevoegen aan het hele proces dat ‘autobedrijf’ heet.
    Vroom Vroom zou ik zeggen.

‘Automatisering is een zegen voor mijn bedrijf’ | Automotive Online

‘Automatisering is een zegen voor mijn bedrijf’

Steven Don Steven Don
‘Automatisering is een zegen voor mijn bedrijf'

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Ed Favier

    Vreemd dat er geen positieve reacties staan van merkdealers!Zou dit komen doordat de meeste dealers door de talloze interfaces met de fabrikant helemaal niet zo positief zijn over hun dure DMS?

  • Sander Frinks

    Ik weet niet, maar meneer Köhler vertegenwoordigd toch echt het (merk)dealer kanaal in dit artikel. Hij heeft juist een gebrek aan een interface, die met FB 😉

    Wat mij in de reacties opvalt is dat ICT vooral als een back- en/of frontoffice techniek wordt gezien. Een mix van beiden, met daaraan toegevoegd de klant als ontvangende en reagerende partij zal waarde kunnen toevoegen aan het hele proces dat ‘autobedrijf’ heet.
    Vroom Vroom zou ik zeggen.