Meest gelezen premiumcontent: dealer versus importeur

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

Diverse importeurs zijn bezig met het herstructureren van hun netwerken. En dat levert spanning op in en om het betreffende merk. Niet voor niets zijn dit dan ook de meest gelezen artikelen op Automotive-management..nl

Bekijk hieronder de top 5 van meest gelezen premium artikelen van 2017:

Lees hier wat de best gelezen artikelen in 2017 waren.

Ook in het magazine is het aanbod aan artikelen zeer divers; de wereld van de autodealers trekt de meeste bezoekers, maar Automotive is in alle niches vertegenwoordigd. De artikelen in de magazines worden sinds dit jaar ook doorgeplaatst op de website.

De overzichten van de grootste leasemaatschappijen en de Garageformule Top 60 scoren goed in zowel magazine als op de website. Van de interviews met branchegenoten werden die met Fred Collé (schadebedrijf Wellcoll) en Marchel Koops (Athlon) het meest gelezen.

Van de columns is het magazine, die ook online te lezen zijn, telde het relaas van Arjen de Jong over Elon Musk de meeste bezoekers. En in het universele kanaal trok de familie Ruinemans veel aandacht: daar zien ze liever een Sprinter dan een Ferrari. En in de categorie Occasions was het magazine-artikel over de doorstart van Auto.nl door Louwman online het meest gelezen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Meest gelezen premiumcontent: dealer versus importeur | Automotive Online

Meest gelezen premiumcontent: dealer versus importeur

Bart Kuijpers Bart Kuijpers
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

Diverse importeurs zijn bezig met het herstructureren van hun netwerken. En dat levert spanning op in en om het betreffende merk. Niet voor niets zijn dit dan ook de meest gelezen artikelen op Automotive-management..nl

Bekijk hieronder de top 5 van meest gelezen premium artikelen van 2017:

Lees hier wat de best gelezen artikelen in 2017 waren.

Ook in het magazine is het aanbod aan artikelen zeer divers; de wereld van de autodealers trekt de meeste bezoekers, maar Automotive is in alle niches vertegenwoordigd. De artikelen in de magazines worden sinds dit jaar ook doorgeplaatst op de website.

De overzichten van de grootste leasemaatschappijen en de Garageformule Top 60 scoren goed in zowel magazine als op de website. Van de interviews met branchegenoten werden die met Fred Collé (schadebedrijf Wellcoll) en Marchel Koops (Athlon) het meest gelezen.

Van de columns is het magazine, die ook online te lezen zijn, telde het relaas van Arjen de Jong over Elon Musk de meeste bezoekers. En in het universele kanaal trok de familie Ruinemans veel aandacht: daar zien ze liever een Sprinter dan een Ferrari. En in de categorie Occasions was het magazine-artikel over de doorstart van Auto.nl door Louwman online het meest gelezen.

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.