‘Duitsland moet niet alles op batterij-auto zetten’

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Will Eisinga

    Ik heb Zonnepanelen, Wallbox Laadpaal en EV.rijden op de Zon van het dak. een stad kan Zonnepanelen plaatsen met Laadstation, inkomsten voor de stad voor Zorg, Cultuur, Sport, Onderwijs.
    met Waterstof verdwijnt het geld weer over de grens naar bedrijven, aandeelhouders. Waterstofproductie heeft 10 liter water nodig voor 1 kilo Waterstof, verzilting, aantasting niveau grondwater, hoge prijs voor water uit de kraan. Waterstof is concurrent voor landbouw watervoorziening.

Meer lezen over brandstofauto Duitsland

‘Duitsland moet niet alles op batterij-auto zetten’ | Automotive Online

‘Duitsland moet niet alles op batterij-auto zetten’

Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 
Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.

Reacties

  • Will Eisinga

    Ik heb Zonnepanelen, Wallbox Laadpaal en EV.rijden op de Zon van het dak. een stad kan Zonnepanelen plaatsen met Laadstation, inkomsten voor de stad voor Zorg, Cultuur, Sport, Onderwijs.
    met Waterstof verdwijnt het geld weer over de grens naar bedrijven, aandeelhouders. Waterstofproductie heeft 10 liter water nodig voor 1 kilo Waterstof, verzilting, aantasting niveau grondwater, hoge prijs voor water uit de kraan. Waterstof is concurrent voor landbouw watervoorziening.

Meer lezen over brandstofauto Duitsland