Consultant Ed Favier naar DealerSupportNet
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Van Harte gefeliciteerd Ed, maar zeker ook de collega’s van Dealer Support Net!
We houden contact.
Ed,
Proficiat met deze nieuwe stap, ik ben ervan overtuigd dat je kwaliteiten ook bij Dealer Support Net tot zijn recht zullen komen. Veel succes!
Ook felicitaties van mijn kant. Wel jammer dat u meewerkt aan de fabels dat grotere opdrachtgevers moeite hebben met eenpitters. Ik ben ook een eenpitter en mag al meer dan 10 jaar bedrijven als Gebr. Nefkens NV en ConneXXion tot mijn klantenkring rekenen. “Risico’s” zijn zeer goed af te dekken door bijv. samenwerking met collega “eenpitters”enz. Continuïteit hoeft dus geen enkel probleem te zijn! Mijn ervaring is juist dat de grotere adviesbureaus problemen hebben i.v.m. personeelsverloop, opleidingen enz. enz. Ik wens u in ieder geval succes met uw nieuwe uitdaging.
Fred van Leeuwen, http://www.sykam.nl