Commercieel directeur Rico van der Vies vertrekt bij Automotive MediaVentions

Occasionportals • Hij zoekt een nieuwe uitdaging buiten AMV.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Rico van der Vies. (Foto: AMV)

Commercieel directeur Rico van der Vies vertrekt bij Automotive Mediaventions (AMV). Onder AMV vallen AutoTrack, Gaspedaal, Autowereld.nl en Easybuy (voorheen Bynco).

Van der Vies werkte vijf jaar bij het bedrijf, dat toen alleen AutoTrack voerde. Hij geeft aan dat het tijd is voor een nieuwe stap. “Vijf jaar geleden had AutoTrack het zwaar. Door de joint venture tussen DPG en Mediahuis (Gaspedaal) ontstond AMV en dat gaf ons de kans een ambitieus meerjarenplan te ontwikkelen en te realiseren. Nu zijn we marktleider binnen de automotive verticals. Mensen die mij kennen, zijn niet verbaasd dat ik nu afscheid neem van dit mooie bedrijf. Werken bij de marktleider is echt iets anders dan werken bij de uitdager. Ik wil bouwen en vol energie de markt uitdagen en veroveren. Precies de reden dat ik vijf jaar geleden bij AMV begon.”

AMV-ceo Sander van den Hout: “We zijn met veel passie en energie als volledig nieuw MT het avontuur aangegaan met AMV. Ik heb Rico zien groeien en ik heb gezien hoe hij anderen heeft laten groeien. Het is voor Rico tijd voor een nieuwe en grotere uitdaging, gewoon weer met vallen en opstaan een nog groter doel bereiken.”

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.

Commercieel directeur Rico van der Vies vertrekt bij Automotive MediaVentions | Automotive Online

Commercieel directeur Rico van der Vies vertrekt bij Automotive MediaVentions

Occasionportals • Hij zoekt een nieuwe uitdaging buiten AMV.
Bart Kuijpers Bart Kuijpers
Rico van der Vies. (Foto: AMV)

Commercieel directeur Rico van der Vies vertrekt bij Automotive Mediaventions (AMV). Onder AMV vallen AutoTrack, Gaspedaal, Autowereld.nl en Easybuy (voorheen Bynco).

Van der Vies werkte vijf jaar bij het bedrijf, dat toen alleen AutoTrack voerde. Hij geeft aan dat het tijd is voor een nieuwe stap. “Vijf jaar geleden had AutoTrack het zwaar. Door de joint venture tussen DPG en Mediahuis (Gaspedaal) ontstond AMV en dat gaf ons de kans een ambitieus meerjarenplan te ontwikkelen en te realiseren. Nu zijn we marktleider binnen de automotive verticals. Mensen die mij kennen, zijn niet verbaasd dat ik nu afscheid neem van dit mooie bedrijf. Werken bij de marktleider is echt iets anders dan werken bij de uitdager. Ik wil bouwen en vol energie de markt uitdagen en veroveren. Precies de reden dat ik vijf jaar geleden bij AMV begon.”

AMV-ceo Sander van den Hout: “We zijn met veel passie en energie als volledig nieuw MT het avontuur aangegaan met AMV. Ik heb Rico zien groeien en ik heb gezien hoe hij anderen heeft laten groeien. Het is voor Rico tijd voor een nieuwe en grotere uitdaging, gewoon weer met vallen en opstaan een nog groter doel bereiken.”

Geplaatst in rubriek:
Bart Kuijpers
Bart Kuijpers

Bart Kuijpers (’80) werkt sinds 2008 bij Automotive. Hij is als redacteur verantwoordelijk voor de portefeuilles Merkkanaal en Occasions. Bart houdt van voetbal en van Radiohead. Hij rijdt sinds februari '23 een Tesla en is daar erg tevreden (relatief betaalbaar en fantastische software) mee, maar hij is verder geen fan van het merk.