Julie Engelborghs nieuwe marketing director Nissan Benelux

Nissan • Zij volgt Rémy Le Gall op die na vier jaar de overstap maakt naar de functie van brand & marketing directeur bij Nissan AMIEO.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
(foto: Nissan)

Julie Engelborghs start deze week als marketing director van Nissan Benelux. Zij volgt Rémy Le Gall op die na vier jaar de overstap maakt naar de functie van brand & marketing directeur bij Nissan AMIEO (Afrika, Midden-Oosten, India, Europa, Oceanië). Dit maakt Nissan vandaag bekend.

Engelborghs heeft volgens Nissan meer dan 18 jaar ervaring in marketing binnen de automotive sector. Zij gaat nu de marketingafdeling bij Nissan Benelux aansturen en de marketingstrategie verder helpen uitbouwen.

“Het productportfolio en een klantgerichte aanpak zijn twee van de sterke punten van het bedrijf”, zegt Engelborghs. “De nieuwe Nissan Qashqai en zijn introductiecampagne versterken de positie van Nissan in de Benelux. Het is een plezier om te kunnen bijdragen aan het succes van het bedrijf.”

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.  

Julie Engelborghs nieuwe marketing director Nissan Benelux | Automotive Online

Julie Engelborghs nieuwe marketing director Nissan Benelux

Nissan • Zij volgt Rémy Le Gall op die na vier jaar de overstap maakt naar de functie van brand & marketing directeur bij Nissan AMIEO.
Michael van Wijngaarden Michael van Wijngaarden
(foto: Nissan)

Julie Engelborghs start deze week als marketing director van Nissan Benelux. Zij volgt Rémy Le Gall op die na vier jaar de overstap maakt naar de functie van brand & marketing directeur bij Nissan AMIEO (Afrika, Midden-Oosten, India, Europa, Oceanië). Dit maakt Nissan vandaag bekend.

Engelborghs heeft volgens Nissan meer dan 18 jaar ervaring in marketing binnen de automotive sector. Zij gaat nu de marketingafdeling bij Nissan Benelux aansturen en de marketingstrategie verder helpen uitbouwen.

“Het productportfolio en een klantgerichte aanpak zijn twee van de sterke punten van het bedrijf”, zegt Engelborghs. “De nieuwe Nissan Qashqai en zijn introductiecampagne versterken de positie van Nissan in de Benelux. Het is een plezier om te kunnen bijdragen aan het succes van het bedrijf.”

Geplaatst in rubriek:
Michael van Wijngaarden
Michael van Wijngaarden

Sinds 2019 in dienst bij ProMedia, schrijft voor de titels Automotive en Fleet & Mobility. Tevens juryvoorzitter voor de verkiezingen van Occasion, Zakenauto en Bestelauto van het Jaar. Trekt er graag op uit in zijn als camper omgebouwde Ford Transit.