Tros Radar duikt in sturing autoruitschades

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • autobedrijf alex kooistra

    inderdaad lopen wij als bedrijf ook regelmatig tegen dit soort dingen aan en onze fakturen die inderdaad aanmerkelijk lager zijn worden door de verzekeraar meestal niet geaccepteerd

    mvg alex kooistra
    0512-363225

  • José Groenheijden/Autobedr.Groenheijden

    Wat een drogreden, die wordt aangehaald door het Assurantie Magazine !. De werkelijke reden is n.l. dat de verzekeraars een aantal grote reparatiebedrijven heeft geselecteerd waar concrete prijsafspraken mee gemaakt zijn, hetgeen inhoudt dat betreffende bedrijven ( hoge ! ) kortingen moeten verlenen aan de verzekeraar.Veelal is dit onbekend bij de verzekerde. Op deze manier bepaalt de verzekering wat de reparateur mag berekenen, en voor de verzekerde bij wie dit mag geschieden !. Dus…een onterechte vasstelling van de brutoprijs door de verzekeraar, waar de enige noodzaak de eigen portemonnee betreft !.
    Goed, dat dit eindelijk aan de kaak gesteld gaat worden.

  • H.Bosman

    Gewoon de consument zijn auto laten repareren waar hij dit wil daar heeft hij vertrouwen in en is meestal goetkoper ruit reparaties door bv carglas worden bv buiten in veel telagen temperatuur vervangen met het gevolg lekage

  • Frans Huijbregts

    Beste garagehouders,
    klanten adviseren als men niet tevreden is,gewoon verzekering opzeggen en verzekeren bij een verzekeraar waar men zelf bepaalt waar de reparatie plaatsvind. Bijvoorbeeld bij de Bovag.Autoservice Frans Huijbregts BV.

  • Tom Vab Zanten

    Een verzekeraar wil maar één ding en dat is zelf zo goedkoop mogelijk uit zijn. Daartoe worden raamcontracten afgesloten waarbij de voorwaarde is dat een zeker volume behaald wordt. Om dat volume te halen moet de verzekeraar klanten naar de hersteller sturen. Dat levert dan jaarlijks een forse korting op de ‘standaard-prijs’ of een flinke kick-back op. Wanneer in zee wordt gegaan met andere bedrijven wordt de drempel niet gehaald en dat kost geld…

  • G.Hendriks-van Haren.

    ook ik heb NARE ervaring met Interpolis verzekering betreffende ruitschade.Slapen ze daar bij Ip, of laten ze zich expres in de maling nemen door de drie grootsten????? Mij kwam het toen al VREEMD voor,dat Ip. mij weigerde ruitschade te vegoeden want ik had mijn auto bij mijn garage laten maken en die wederom bij de dealer.Ip. weigerde toen de reperatuur van de voorruit te vergoeden.
    GOED DAT DIT EENS AAN DE KAAK WORDT GESTELD EN DE DRIE GROOTSTE BEDRIJVEN AANGEPAKT WORDEN.!!!

  • P. Schoon

    Ik sluit aan bij Frans.Laat als consument en garage je stem horen dat je het niet accepteerd dat de verzekering bepaald waar de auto heen moet. Wanneer bepaalde maatschappijen niet anders willen, moeten we deze gewoon links laten liggen. En naar een ander gaan met keuzevrijheid.

Tros Radar duikt in sturing autoruitschades | Automotive Online

Tros Radar duikt in sturing autoruitschades

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • autobedrijf alex kooistra

    inderdaad lopen wij als bedrijf ook regelmatig tegen dit soort dingen aan en onze fakturen die inderdaad aanmerkelijk lager zijn worden door de verzekeraar meestal niet geaccepteerd

    mvg alex kooistra
    0512-363225

  • José Groenheijden/Autobedr.Groenheijden

    Wat een drogreden, die wordt aangehaald door het Assurantie Magazine !. De werkelijke reden is n.l. dat de verzekeraars een aantal grote reparatiebedrijven heeft geselecteerd waar concrete prijsafspraken mee gemaakt zijn, hetgeen inhoudt dat betreffende bedrijven ( hoge ! ) kortingen moeten verlenen aan de verzekeraar.Veelal is dit onbekend bij de verzekerde. Op deze manier bepaalt de verzekering wat de reparateur mag berekenen, en voor de verzekerde bij wie dit mag geschieden !. Dus…een onterechte vasstelling van de brutoprijs door de verzekeraar, waar de enige noodzaak de eigen portemonnee betreft !.
    Goed, dat dit eindelijk aan de kaak gesteld gaat worden.

  • H.Bosman

    Gewoon de consument zijn auto laten repareren waar hij dit wil daar heeft hij vertrouwen in en is meestal goetkoper ruit reparaties door bv carglas worden bv buiten in veel telagen temperatuur vervangen met het gevolg lekage

  • Frans Huijbregts

    Beste garagehouders,
    klanten adviseren als men niet tevreden is,gewoon verzekering opzeggen en verzekeren bij een verzekeraar waar men zelf bepaalt waar de reparatie plaatsvind. Bijvoorbeeld bij de Bovag.Autoservice Frans Huijbregts BV.

  • Tom Vab Zanten

    Een verzekeraar wil maar één ding en dat is zelf zo goedkoop mogelijk uit zijn. Daartoe worden raamcontracten afgesloten waarbij de voorwaarde is dat een zeker volume behaald wordt. Om dat volume te halen moet de verzekeraar klanten naar de hersteller sturen. Dat levert dan jaarlijks een forse korting op de ‘standaard-prijs’ of een flinke kick-back op. Wanneer in zee wordt gegaan met andere bedrijven wordt de drempel niet gehaald en dat kost geld…

  • G.Hendriks-van Haren.

    ook ik heb NARE ervaring met Interpolis verzekering betreffende ruitschade.Slapen ze daar bij Ip, of laten ze zich expres in de maling nemen door de drie grootsten????? Mij kwam het toen al VREEMD voor,dat Ip. mij weigerde ruitschade te vegoeden want ik had mijn auto bij mijn garage laten maken en die wederom bij de dealer.Ip. weigerde toen de reperatuur van de voorruit te vergoeden.
    GOED DAT DIT EENS AAN DE KAAK WORDT GESTELD EN DE DRIE GROOTSTE BEDRIJVEN AANGEPAKT WORDEN.!!!

  • P. Schoon

    Ik sluit aan bij Frans.Laat als consument en garage je stem horen dat je het niet accepteerd dat de verzekering bepaald waar de auto heen moet. Wanneer bepaalde maatschappijen niet anders willen, moeten we deze gewoon links laten liggen. En naar een ander gaan met keuzevrijheid.