Rechtszaak Univé tegen autoruithersteller Starglass

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • hallo

    unive daar plukt u de vruchten van ja de vruchten plukken jullie bij ons weg ! kansloos in deze maatschappij ! nooit iemand te bereiken je wordt van het kastje naar de muur gestuurd ****** maatschappij

  • van de hoed en de rand

    Ik heb de heer Dijktra van Unive leren kennen als een heel realistische man, maar wel een beetje \”desperate\” van al die nieuwe reparatie bedrijfjes. Ondanks alles blijft hij altijd wel zakelijk en regelt de zaken ook op een zakelijke en degelijke manier. Van Chris ken ik eigenlijk alleen maar verhalen uit de wandelgang, ik heb nooit persoonlijk gesproken of kennis gemaakt. Het zal mij benieuwen of de rechter na reparatie kan beoordelen of reparatie eigenlijk wel nodig was. Van een goede reparatie zie je alleen het littekentje van de inslag of het boren terug. Als de rechter zich echt in deze materie wil verdiepen dan zou ik hem aanraden om eens te rade te gaan bij Milo van Pilkington, of Maarten van MRX, of Rensa van Glastech,dat zijn de mensen die er verstand van hebben. Als die rechter denkt dat zo wel te kunnen beoordelen dan overschat hij zichzelf. Een half leven in glasherstel doe je niet zo maar op met even over de schouder meekijken.

  • j.v

    vulgaire oplichtingspraktijken,uitbannen die brance.

Rechtszaak Univé tegen autoruithersteller Starglass | Automotive Online

Rechtszaak Univé tegen autoruithersteller Starglass

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • hallo

    unive daar plukt u de vruchten van ja de vruchten plukken jullie bij ons weg ! kansloos in deze maatschappij ! nooit iemand te bereiken je wordt van het kastje naar de muur gestuurd ****** maatschappij

  • van de hoed en de rand

    Ik heb de heer Dijktra van Unive leren kennen als een heel realistische man, maar wel een beetje \”desperate\” van al die nieuwe reparatie bedrijfjes. Ondanks alles blijft hij altijd wel zakelijk en regelt de zaken ook op een zakelijke en degelijke manier. Van Chris ken ik eigenlijk alleen maar verhalen uit de wandelgang, ik heb nooit persoonlijk gesproken of kennis gemaakt. Het zal mij benieuwen of de rechter na reparatie kan beoordelen of reparatie eigenlijk wel nodig was. Van een goede reparatie zie je alleen het littekentje van de inslag of het boren terug. Als de rechter zich echt in deze materie wil verdiepen dan zou ik hem aanraden om eens te rade te gaan bij Milo van Pilkington, of Maarten van MRX, of Rensa van Glastech,dat zijn de mensen die er verstand van hebben. Als die rechter denkt dat zo wel te kunnen beoordelen dan overschat hij zichzelf. Een half leven in glasherstel doe je niet zo maar op met even over de schouder meekijken.

  • j.v

    vulgaire oplichtingspraktijken,uitbannen die brance.