AH Autoschade Herstel: makeover met TotalRecol

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • HaWeha

    check dan ook gelijk even het kentekenbewijs en de kosten van aanpassing bij colorchange!!!???

  • Piet Bergsma

    Wat een lariekoek! Vast wel weer zo’n betrouwbaar semi-wetenschappelijk uit-de-mouw-schud onderzoek gedaan om deze behoefte onder consumenten te peilen… Waar blijft de persconferentie? Of soms opnieuw een marketingtruc van ons aller Alwaysbemobile Company, zo’n doorzichtige manier om die franchiseverkopende, met onderzoeken strooiende club van marketeers onder de aandacht te brengen? “Een dimensie toevoegen aan de schadeherstelbranche…”… iedere serieuze schadeherstellende vakman zou zich kapot schamen voor zo’n krom verhaal en zulke wollige taal.

AH Autoschade Herstel: makeover met TotalRecol | Automotive Online

AH Autoschade Herstel: makeover met TotalRecol

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • HaWeha

    check dan ook gelijk even het kentekenbewijs en de kosten van aanpassing bij colorchange!!!???

  • Piet Bergsma

    Wat een lariekoek! Vast wel weer zo’n betrouwbaar semi-wetenschappelijk uit-de-mouw-schud onderzoek gedaan om deze behoefte onder consumenten te peilen… Waar blijft de persconferentie? Of soms opnieuw een marketingtruc van ons aller Alwaysbemobile Company, zo’n doorzichtige manier om die franchiseverkopende, met onderzoeken strooiende club van marketeers onder de aandacht te brengen? “Een dimensie toevoegen aan de schadeherstelbranche…”… iedere serieuze schadeherstellende vakman zou zich kapot schamen voor zo’n krom verhaal en zulke wollige taal.