Axalta presenteert nieuw platform voor schadeherstelbedrijven

Coating • Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties  verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’.
Robert L. Smid Robert L. Smid
(foto: Axalta)

Coatingsbedrijf Axalta heeft deze week de lancering aangekondigd van een nieuw ‘customer experience platform’ voor schadeherstelklanten, door het bedrijf Axalta Nimbus gedoopt. Deze technologie verbindt klanten wereldwijd met de tools en middelen van Axalta, zo meldt het bedrijf.

Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties  verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’.

Volgens het coatingsbedrijf hebben klanten met Axalta Nimbus ‘alles wat zij nodig hebben om het schadeherstelproces op één platform aan te sturen, inclusief het ophalen van kleuren, het bestellen van producten, voorraadbeheer, trainingsmiddelen en ondersteuning’.

Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive, Autoschade- en Bandenportaal en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.

Axalta presenteert nieuw platform voor schadeherstelbedrijven | Automotive Online

Axalta presenteert nieuw platform voor schadeherstelbedrijven

Coating • Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties  verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’.
Robert L. Smid Robert L. Smid
(foto: Axalta)

Coatingsbedrijf Axalta heeft deze week de lancering aangekondigd van een nieuw ‘customer experience platform’ voor schadeherstelklanten, door het bedrijf Axalta Nimbus gedoopt. Deze technologie verbindt klanten wereldwijd met de tools en middelen van Axalta, zo meldt het bedrijf.

Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties  verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’.

Volgens het coatingsbedrijf hebben klanten met Axalta Nimbus ‘alles wat zij nodig hebben om het schadeherstelproces op één platform aan te sturen, inclusief het ophalen van kleuren, het bestellen van producten, voorraadbeheer, trainingsmiddelen en ondersteuning’.

Geplaatst in rubriek:
Robert L. Smid
Robert L. Smid

Robert is als redacteur verantwoordelijk voor bijdragen aan Automotive, Autoschade- en Bandenportaal en Fleet & Mobility. Hij werkt sinds 2023 bij de redactie. In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met karate, videografie en lekker eten. Ook houdt hij van gitaarspelen.