Met de Paint & Non-Paint manager heeft AkzoNobel een nieuwe online tool beschikbaar waarmee een schadebedrijf op ieder moment inzicht heeft in zijn verbruiksgegevens.
Om meer omzet en een hogere loyaliteit binnen het Mazda-netwerk te bewerkstelligen, hebben Bovemij Financiële Diensten en Mazda een aparte merkverzekering in het leven…
Verzekeraar Aegon brengt zijn netwerk van schadepartners medio 2016 terug van 450 naar ongeveer 350 bedrijven. Dan wordt er ook een gedifferentieerd uurtarief gehanteerd…
Het aantal schadecalculaties is in oktober met 3,4 procent gestegen ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. In totaal werden er 97.383 schades gecalculeerd.…
Aandeelhouders Achmea en Athlon Car Lease hebben een koper gevonden voor Partsplan. Het onderdelenbestelplatform wordt overgedragen aan een consortium van schadeherstelketens, te weten ABS…
Care gaat zijn netwerk opdelen in vestigingen voor complexe, reguliere en eenvoudige schades. Dit betekent onder andere dat het Caretech-concept, dat nu wordt gevoerd…
AAS Autoschade Hogenboom heeft een tweede vestiging geopend. In Roelofarendsveen is op 1 november de tweede vestiging van het schadebedrijf geopend. Het bedrijf was…
Twee schadeherstellers lanceren een concept waarbij consumenten een krediet kunnen afsluiten om de onverzekerde schade aan hun auto te laten herstellen. De naam van…