Oktober/novembernummer Automotive: Vechten voor erkenning
In het oktober/novembernummer van Automotive, dat afgelopen vrijdag verscheen en hier online is te lezen, kijken we naar waarom het zo lang duurde voor autobedrijven data konden en wilden toepassen in hun occasionbeleid. Verder duiken we diep in de marketing. Zo blikken we vooruit op ons Marketing Event, dat voor volgende week op de agenda staat, staan we stil bij de prijsstelling van het nieuwe concept Sixt+ en bekijken we de markt voor occasionadvertenties.
Wat staat er verder in de nieuwe Automotive?
- Een interview met Mathijs van Leeuwen, dga van schadebedrijf Van Leeuwen;
- Columns van Arjen de Jong, Paul de Vries en Hans Adriani;
- Het autopanel velt zijn oordeel over de Mercedes S-klasse;
- Nemen branchedeskundigen het nieuwe mobiliteitsconcept Sixt+ onder de loep;
- In de stelling vragen we aan Marco van Beek en Frank Bouman of de opkomst van over-the-air een kans of risico is;
- In de Kennisbank beoordeelt Morningstar de beurskoers van Tesla;
- Een interview met PSA Nederland-directeur Aigline James over de komende herstructurering van het dealernetwerk;
- Olieconcepten timmeren hard aan de weg. Maar hoe kan een concept succesvol zijn?;
- Liqui Moly-topman Ernst Prost vertelt over hoe juist investeren het bedrijf door de crisis moet loodsen;
- In de Nieuwe Post vertelt Esther Slootman (Autohopper) over haar leven naast het werk;
- Een kijkje in de werkplaats van Louwman Exclusive.