AM-poll: consument beknibbelt op onderhoud
Wilt u dit artikel lezen?
Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.
Bent u al abonnee?
Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.
Reacties
Dan wordt 2012 het jaar om te gaan repareren met originele gebruikte onderdelen. Goed voor de beurs,het milieu en duurzaam verantwoord.
Gebruikte onderdelen, hebben we het al eerder over gehad. Op zich prima, maar wel even checken hoe het dan zit met de garantie hierop. Anders wordt het ergernis en/of duurkoop.
Hoezo gebruikte onderdelen, gewoon nieuwe Requal onderdelen aanbieden en niet bang zijn dat je daar te weinig aan verdient. Orginele onderdelen zijn gemiddeld 50% duurder voor de consument, wil de klant helpen? Geef hem dan een offerte van een A merk en Requal als alternatief, grote kans dat je klus krijgt, klant blij werkplaats blij.
Mijn vader zei altijd, als je het onderste uit de kan wil krijg je het deksel op je neus.
Duidelijke afspraken met de klant maken,120% service verlenen en het beste jongentje van de klas blijven en beloftes na komen dan gaat ook 2012 lukken