Bart Bekker nieuwe directeur After Sales PSA in NL

Martijn Roede Martijn Roede

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Rob Weesie

    Beste Bart, Beste Rob, Veel plezier in- en succes met jullie nieuwe uitdagingen.

  • Jan Braam

    Geachte heer Bakker,

    Uw brief van 29 mei 2015 is blijkbaar gericht aan alle Citroëneigenaren, zonder onderscheid te maken in de eigenaren van klassiekers. Tip: adviseer de klassiekerrijders om hun onderhoud niet bij een standaard-Citroëngarage te doen, want daar heb ik geen goede ervaringen mee.

    Groet,
    Jan Braam – Assen.

    Tip: Nuanceer het ‘klantenbestand’

Bart Bekker nieuwe directeur After Sales PSA in NL | Automotive Online

Bart Bekker nieuwe directeur After Sales PSA in NL

Steven Don Steven Don

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu Automotive Premium abonnee en krijg toegang tot vakinformatie over de automotive sector.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Inloggen

Heeft u een abonnement en u kunt niet inloggen? Of heeft u een abonnement en kunt u wel inloggen maar niet dit artikel lezen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@promedia.nl of telefonisch via 010 280 1000. Vermeld hierbij uw abonneenummer.

 
 

Reacties

  • Rob Weesie

    Beste Bart, Beste Rob, Veel plezier in- en succes met jullie nieuwe uitdagingen.

  • Jan Braam

    Geachte heer Bakker,

    Uw brief van 29 mei 2015 is blijkbaar gericht aan alle Citroëneigenaren, zonder onderscheid te maken in de eigenaren van klassiekers. Tip: adviseer de klassiekerrijders om hun onderhoud niet bij een standaard-Citroëngarage te doen, want daar heb ik geen goede ervaringen mee.

    Groet,
    Jan Braam – Assen.

    Tip: Nuanceer het ‘klantenbestand’